Jeg er efter længere overvejelse kommet frem til den beslutning at sælge mit produkt (indenfor brugskunst) herunder alle rettighederne, plaststøbe samt bukke værktøjer mm. Samlet udviklings- og produktions værdi af værktøjer Dkk 2.0 mio. Ved i måske hvor man herhjemme og i udlandet kan slå et sådant salg op, således at salget rettes mod de rette potentielle købere. Jeg havde forestillet mig at det kunne være virksomheder der sælger gaveartikler eller selv fremstiller køkken/vin udstyr. Med venlig hilsen Luggi |
Hvis værdien er 2 mio DKK burde du kraftigt overveje at rykke opgaven over til anden part.
Men ellers vil jeg sige book branche-orienterede kundemøder, altså i dit tilfælde gaveartikler & køkken/vin udstyr.
Du har også selv mere erfaring end diverse sælgere indenfor branchen. Hvis du selv mener du kan det basale indenfor salg er det også en smal sag, at lukke når du brænder for produtket
Har selv haft en del B2B møder med større virksomheder. Og tro mig det, er ikke noget de køber ved mindre du har godt præsentationsmateriale.