Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DET gør mig rasende! 3F blokade

Side 33 ud af 39 (387 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46438
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kæreste dog - så han er helt alene om opgaven - og nu har han ikke engang aflyst alle ferier og week-ends - og der er slet ikke andre der er på sagen. Du er nok lidt forudindtaget - uden at vide nok

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Zenia Kommunikation Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du sikkert ret i. Man bliver ret pirrelig med denne sag. Dog det er stadig meget der kunne gøres bedre.

Fra København
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Zenia Kommunikation Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Politi mener vel ikke at der var tegn på overfald ...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46438
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor utrolig verden end ser ud, så er der folk der kan stikke sig selv i maven med en kniv, for at beskylde nogen for noget - At han har fået en på øjet er ret klart OG han kan sagtens være blevet overfaldet, men vi ved intet, og jeg ser ingen grund til at politiet ikke skulle ha 100% interesse i at afsløre et forsøg på noget så alvorligt som en mordbrand. Der er så mange politi folk involveret, så selv hvis nogle få, skulle se sagen politisk, så vil alt komme frem, og jeg har stadig helt tillid til politiets efterforskning. 

Jeg håber klart, at svaret kommer snart - og er der skyldige her, skal de klapses. Jeg håber bestemt ikke det er noget iscenesat - men alt er muligt indtil politiet kommer med svaret - og lige nu, lyder det ikke til, at de mener der er noget galt, men når de ikke har lukket den, så kan der sagtens ligge noget i efterforskningen vi ikke kender til.

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

I et retssamfund er man uskyldig til det modsatte er bevist. Det er derfor i mine øjne ekstremt uheldigt hvis politiet udtaler sig på en måde der er egnet til at insinuere at der måske er tale om falsk forklaring..  (det skal lige siges at jeg ikke har nærstuderet politiets udtaleser i denne sag, så der er tale om en gennerel betragtning)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46438
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

helt enig david - og de har heller ikke sagt Amin er skyldig i noget - den eneste der lidt har indikeret det er TV avisen, der lige ud spurgte Amin om han selv havde tændt ilden, men det er vel trods alt en journalist opgave. Politiet siger bare de stadigt efterforsker men at de ikke har fundet noget der påviser et overfald - der efterforskes og vil gå ca en uge endnu før de kan sige noget om branden, som de har godt sport til SIGER de

http://ekstrabladet.dk/112/article1892104.ece 

Der kommer nok en løsning. Som Amin fremlægger det, er der tale om overfald og forsøg på mordbrand, og det er alvorligt. Om det har sammenhæng med konflikten er goså rent gætværk indtil da

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Når man ser billedet herover, kan man få den tanke at den kære Amin er kommet galt afsted i et forsøg på at fingere en ulykke. Måske for at fastholde visse kredses interesse i hans kamp for friheden til at forringe ansattes arbejdsvilkår eller redde sig igennem sin restaurants dårlige renommé.

Men den tanke mener jeg er utænkelig :)

Hilsen  sjakal

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

sjakal:

Når man ser billedet herover, kan man få den tanke at den kære Amin er kommet galt afsted i et forsøg på at fingere en ulykke. Måske for at fastholde visse kredses interesse i hans kamp for friheden til at forringe ansattes arbejdsvilkår eller redde sig igennem sin restaurants dårlige renommé.

Men den tanke mener jeg er utænkelig :)

Hilsen  sjakal

Sådan et hurtigt kig på din Aminoprofil;

3 indlægamino og alle disse er "Amin"-kritiske.

Det er ikke så svært at regne ud hvad din mission er - særligt ikke når man læser dit første indlæg.

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

sjakal:
fastholde visse kredses interesse i hans kamp for friheden til at forringe ansattes arbejdsvilkår

Tag dog hjem til Rusland... Dasvidaniya kammerat.. Confused

Fra København
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Zenia Kommunikation Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sender du ham til et land med 13% flad skat? Synes nu Cuba vil være mere passende p.t. ;-)

Side 33 ud af 39 (387 indlæg)