Jeg har søgt lidt rundt på Amino.dk omkring emballage af varer. Dog har jeg ikke helt fundet svar på mit problem.
Virksomheden er ikke helt operationel endnu, men den kommer til at bestå af en webshop som udbyder tasker, rygsække og computer sleeves mm. Jeg har følgede spørgsmål:
- Hvad er jeres erfaring med emballering mht. om der skal bruges almindelige papkasser, eller om det også fungerer med bølgepap + brun papir eller noget lignende.
- Hvor finder jeg de billigste papkasser/indpakningsgrej? Jeg har fundet emballage til 10 kr/stk, men det håber jeg kan gøres billigere.
Papkasser kan du bl.a. få hos Lyreco. Du skal bare bede om at få det på en liste over de (tror det er 60) ting du bruger oftest, så får du en god pris. Små ting som computer sleeves kan du også sende i en boblekuvert.
Jeg har et firma i Riga, som bl.a. leverer emballage... du kan skrive til min medarbejder (engelsk only) på al@trykcentret.lv - så kan hun garatneret give dig nogle fornuftige priser... Vi leverer til DK mellem 1 og 2 gange om ugen...
Hun hedder iøvrigt Antra og kan også levere alle andre former for tryksager :-)
/Morten
“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide
- Hvad er jeres erfaring med emballering mht. om der skal bruges almindelige papkasser, eller om det også fungerer med bølgepap + brun papir eller noget lignende.
Min erfaring er at indpakning i bølgepap/bobleplast og/eller brun papir er enormt tidskrævende og relativ dyrt, hvor du har svært ved at beregne omkostningen til emballage. Brug passende papkasser eller papomslag/boblekuverter så har du en kendt omkostning til hver enkelte indpakning.
Jok89:
- Hvor finder jeg de billigste papkasser/indpakningsgrej? Jeg har fundet emballage til 10 kr/stk, men det håber jeg kan gøres billigere.
Hvad priser og indkøb af emballage og tilhørende grej vil jeg klart anbefale at tage et kig på www.jakodan.dk - de har stort udvalg, gode priser og super service. Hvis du ikke kan finde nogen som passer i størrelse og udformning så skriv mig en PM så kan jeg evt. hjælpe dig med dels, den rette type og evt. et par forslag til hvor de kan købes uden store udgifter til stanseforme etc.
Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk