Hej alle, De har desuden lavet nogle tryksager for os. Udover at vi er fuldt ud tilfreds med produktet, har det været en fantastisk fornøjelse at arbejde sammen med Asbjørn og Mikkel. De har været meget tålmodige. Jeg har ofte været længe om at svare, da alle beslutninger har skulle gennem et par led. Vi betalte endda flere dage for sent - De har været positive og klar hele tiden. Altid hurtig på mailen, og med kvalificerede svar. Hermed en kæmpe anbefaling. De hedder som sagt InMedia - www.inmedia.dk |
Stor ros til InMedia
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
En lille bitte detalje jeg synes kan gøre en verden til forskel er lige at ændre hover farven på de links i menuen, så man kan se når man kører musen over, og samtidig ændre visited på dem, så jeg kan holde styr på hvilke sider jeg har været inde og læse. Det ville øge brugervenligheden, og er en mini ændring. |
Tak for det begge. Logoet er blevet rentegnet, så det kommer snart online. Kan godt se ideen med hover, ser jeg lige på! Tak. |
Så skal jeg nok holde min mund fra nu af ![]() |
Den har jeg også tænkt over - Ville det være helt forkert at centrere det? |
Jeg ville hellere smide lidt luft på i alle 4 sider, og så holde teksten venstrejusteret. |
|
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)