Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tjener du i gennemsnit på besøgende - Affiliate websites!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg ville rigtig gerne vide om jeg skulle gøre noget ved mine siders indtjeningsmetoder. Derfor vil jeg rigtig gerne høre hvad du tjener i gennemsnit pr. besøgende.
Jeg vil helst gerne have at det kun er Affiliate hjemmesider, der bliver nævnt! :-).

Håber på nogle svar. 

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger jo helt af branchen samt af den enkelte side. 

Jo færre besøg der er relevante = Jo højere indtjening pr besøg

Jo flere besøgende = lavere indtjening pr. besøg men måske total set en større indtjening.

Har et site der ligger omkring et par kroner i snit. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mala:

Det afhænger jo helt af branchen samt af den enkelte side. 

Jo færre besøg der er relevante = Jo højere indtjening pr besøg

Jo flere besøgende = lavere indtjening pr. besøg men måske total set en større indtjening.

Har et site der ligger omkring et par kroner i snit. 

Det er jeg helt klar over, men jeg er bare interesseret i at finde et nogenlunde gennemsnit for affiliate marketers :-)

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det er tradedoubler eller en anden affiliatenetværk, hvor der står hvor meget man i gennemsnit modtager pr. klik. Hvilket går fra næsten 0 kr og op til 7 kr for de bedste affiliate-aftale :)

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Harlev:
Jeg tror det er tradedoubler eller en anden affiliatenetværk, hvor der står hvor meget man i gennemsnit modtager pr. klik. Hvilket går fra næsten 0 kr og op til 7 kr for de bedste affiliate-aftale :)

Det er meget fint, men det er desværre ikke det jeg efterlyser! :-)

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Jensen - Synesgodtom.org:

Casper Harlev:
Jeg tror det er tradedoubler eller en anden affiliatenetværk, hvor der står hvor meget man i gennemsnit modtager pr. klik. Hvilket går fra næsten 0 kr og op til 7 kr for de bedste affiliate-aftale :)

Det er meget fint, men det er desværre ikke det jeg efterlyser! :-)

Det er vel det bedste du kan komme? Tror du der findes en statistik over alle affiliate sider med deres indtjening og besøgende?

Det er på Euroads, du kan se hvad dem der har bannerreklamen i snit tjener på den enkelte reklame.

Hvis du vil tættere på, så kan du jo passende poste hvilke niche der er tale om.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mala:

Casper Jensen - Synesgodtom.org:

Casper Harlev:
Jeg tror det er tradedoubler eller en anden affiliatenetværk, hvor der står hvor meget man i gennemsnit modtager pr. klik. Hvilket går fra næsten 0 kr og op til 7 kr for de bedste affiliate-aftale :)

Det er meget fint, men det er desværre ikke det jeg efterlyser! :-)

Det er vel det bedste du kan komme? Tror du der findes en statistik over alle affiliate sider med deres indtjening og besøgende?

Det er på Euroads, du kan se hvad dem der har bannerreklamen i snit tjener på den enkelte reklame.

Hvis du vil tættere på, så kan du jo passende poste hvilke niche der er tale om.

Jeg taler ikke om hvad man tjener pr klik på en reklame, som Casper Harlev skriver.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Jensen - Synesgodtom.org:

Hej, jeg ville rigtig gerne vide om jeg skulle gøre noget ved mine siders indtjeningsmetoder. Derfor vil jeg rigtig gerne høre hvad du tjener i gennemsnit pr. besøgende.
Jeg vil helst gerne have at det kun er Affiliate hjemmesider, der bliver nævnt! :-).

Håber på nogle svar. 

Gennem 1 1/2 år så er gennemsnitsindtjeningen per besøg 8,14 kr., dvs. 10 besøg = 81,4 kr. værd - uden at være specifik omkring hvilke kilder :-)

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:
Gennem 1 1/2 år så er gennemsnitsindtjeningen per besøg 8,14 kr., dvs. 10 besøg = 81,4 kr. værd - uden at være specifik omkring hvilke kilder :-)

Hold da op hvor fedt. Det er jo sindsygt så meget du tjener på en besøgende. Kan jeg få dig til at smide et link til hjemmesiden? Enten her eller en privat besked?:-)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)