Altså vi bliver jo nødtil at indse at de ikke er lovlige på offentlige veje. vh AB |
Det er korrekt.
Altså vi bliver jo nødtil at indse at de ikke er lovlige på offentlige veje. vh AB |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Allerede der ville jeg mene de ikke var til at sælge. vh AB |
Jeg kan se hvad du mener, men vi har mødt politiet flere gange, og de har grint og tumplet up både i Århus og Kbh. |
Jeg kan godt se hvad i mener. Og jeg vil tro at i kan sælge dem. Jeg ville bare lige gøre opmærksom til jeres kunder at de ikke er lovlige på offentlige veje, da de vil møde en bøde hvis det er, og det vil nok gå udover jer. Men håber da i får solgt nogen! vh AB |
Vi gør også opmærksom på det |
Er i sikre på at Michael faltermeyer eller hvem det nu er der har skrevet musikken ikke har rettigheder på sin musik? |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
der står flere steder at der ikke er © på det nummer |
Fed film, jeg synes også godt i kunne ændre jeres slutning lidt, med tekst-effekterne. Mht jeres hjemmeside ville jeg få læst korrektur på teksten, for der er en hel del fejl med "nutids-r" Bare så i ved det. Mvh Sune |
Find en god og billig backup løsning her!
Tak for hjælpen :) |