Er det kun mig der oplever at Surftown ofte har MEGET langsomme servere?
Jeg har ikke kunnet tilgå et eneste af mine domæner siden i går aftes...
Er der andre der oplever det samme?
Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Jeg oplever ikke Surftown langsommere i dag, end så mange andre hostingudbydere i samme prisleje.
Nogle af de sites, jeg har administrativt adgang til hos Surftown, reagerer i hvert fald fint.
Har du kontaktet deres support? Hvis dine domæner ligger på samme webhotel hos Surftown, kan det jo være dette, som har udfordringer.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg har 3 forskellige webhoteller hos Surftown, og kan ikke tilgå nogle af domænerne...
Særligt interessant eftersom at der ikke står noget som helst om evt. driftforstyrrelser på deres hjemmeside.
Jeg har sendt en email til supporten, men det er jo sådan ca også det eneste jeg kan gøre på en helligdag...
Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Kan se at alle webhoteller har samme host navn (ws53.surftown.dk) - så det må vel være dér at fejlen ligger...
Det var dog frustrerende at man ingenting kan gøre ved det!
Må da ærligt talt også indrømme at jeg er ved at være indstillet på at dét måske er den eneste løsning... - selvom selve flytningen umiddelbart forekommer mig lidt uoverskuelig!
Men det er en dyr affære gang på gang at have ens sider nede, så måske at det trods alt er billigere sluppet at bruge den nødvendige tid på at få dem flyttet!
Hvis man kigger lidt på Meebox's CloudHosting - er der så nogle "tommefinger-regler" for hvor meget RAM man skal vælge? (Er der nogen der ved hvad man har på et PRO ERHVERV webhotel hos Surftown?)
Hvis man kigger lidt på Meebox's Cloud Hosting - er der så nogle "tommefinger-regler" for hvor meget RAM man skal vælge? (Er der nogen der ved hvad man har på et PRO ERHVERV webhotel hos Surftown?)
Du kan ikke rigtig sammenligne et erhvervs webhotel fra surftown med en cloud server hos os. En cloud server er jo en hel server du får, hvor du (som udgangspunkt) selv skal installere apache, mysql, php etc. Dog er 512mb ram oftes nok til rigtig mange formål - men hvis du har rigtig mange besøgende eller skal afvikle ressourcekrævende applikationer, kan du naturligvis opgradere serveren helt op til 64Gb ram.
Hvis du skal sammenligne noget, skal du sammenligne vores pro-hoteller med surftown's erhvervs-hoteller. Det er samme målgruppe de to går efter. Om det er samme eller lige så godt et produkt du får for pengene - well, det er jeg nok lidt for farvet, til at kunne udtale mig om :-)