Hej, jeg er ved at være færdig med vores hjemmeside NCAS.no. Jeg har lavet logo, indhold, fundet domænenavn, lavet design ændringer, sat hjemmesiden op, baggrund, farvevalg, billeder osv. og er selv ret tilfreds. Hvad mener du om hjemmesiden? Forstår du hvad vi laver og er den let at navigere rundt på og ser den godt ud? Det eneste jeg mangler er baggrundsbilleder og reference billeder. Jeg vil i næste uge tage ud og tage professionelle billeder af de 10 nyeste butikker vi har bygget og erhvervsbygninger vi også har bygget f.eks. SAS hotel, sygehuse, kontorbygninger, osv. Baggrundsbillederne bliver forskellige i hver kategori til højre når man skifter, f.eks. baggrundsbilledet nu med plantegninger får jeg lavet nyt hvor vi har visitkort, medarbejdertøj med logo, kuglepen, mac computer osv stående.Et andet baggrundsbilledet bliver nogle af vores arbejdere i en butik hvor de arbejder med deres arbejdstøj med logo på. Osv. Vores firmabiler er også blevet ret så seje så der vil jeg tage nogle billeder hvor de er i fokus og med udsigt i baggrunden. Ser frem til at høre jeres mening. Madsen |
design okay
sæt jeres land cvr nummer på siden vis i har det cvr nummer både på kontakt siden og i fodnoten på din side det skaber troværdighed over din side.
info mangler en del på siden , men husk vis der kommer lange tekster også bruge h2 og h3 der deler en sidens tekst vigtighed op og gør lange sider mere overskuelige
det er altid en god ide med google plus og facebook på en side så kan andre nemt likes ens side og dele den på social medier og google plus er jo gået ind også en af de ting google vurdere en side efter så det ville jeg sætte på siden i en fart