Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VInduespudser søges til Søborg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu havde jeg jo held med både at få fikset min ipad og iphone via Amino.

Min dejlige hustru er ikke specielt imponerende af mine evner som vinduespudser og da jeg har smidt nummeret væk på vores normale vinduespudser er jeg en smule i problemer. Jeg søger derfor en vinduespudser som har lyst til at kigge forbi Søborg og pudse vores vinduer.

Prisen vi normalt betaler er 300 kr. inklusive moms for indvendig og udvendig. Vores rækkehus er i to etager og stige er nødvendig.

Send mig en privat besked hvis du er vinduespudser og kan rykke ud til Søborg inden for overskuelig fremtid.

Nicolai

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 11:38

Den tror jeg godt jeg kan hjælpe dig med, har en god ven som vil kunne lave dette for dig.

Hvor mange vinduer er der i det hele?

Er der evt en nabo eller noget som også vil have dem pudset?

Hilsen René

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 14:35

Stilou:

Den tror jeg godt jeg kan hjælpe dig med, har en god ven som vil kunne lave dette for dig.

Hvor mange vinduer er der i det hele?

Er der evt en nabo eller noget som også vil have dem pudset?

Hilsen René

Tal for tilbuddet Rene. En anden Amino-bruger, Søren Nygaard fra DK Ejendomsservice har allerede været forbi og klaret opgaven til UG. Min søde hustru er meget glad. Søren bor i Hellerup og kan absolut anbefales.

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 19:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frisch:
Tal for tilbuddet Rene. En anden Amino-bruger, Søren Nygaard fra DK Ejendomsservice har allerede været forbi og klaret opgaven til UG. Min søde hustru er meget glad. Søren bor i Hellerup og kan absolut anbefales.

Hej Nicolai -

Jeg er glad for, I er tilfredse og glade for resultatet. Tak for positive tilbagemelding.

Dbh.

Søren

Interieur i high-end - se mere på www.weltevree.nl/eng

Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:18

Hej.

Kan se du søger en vinduespudser.

Jeg er tilfædigvis Vinduespudser og har startet mit eget lille firma op. Mine priser er overskuelige og jeg leverer altid et flot stykke arbejde.

Kontakt mig hvis det har interresse.

Med venlig hilsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)