Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Pagerank - hvad betyder det og hvordan stiger man?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Jensen:

Jonas Jørgensen:
Ja, der er vist list påskeheld med i sprøjten der. Der plejer tit at gå meeeeget lang tid.

Men de nye kataloger med lav PR, plejer at have folk bag, der går lidt mere op i at få fingeren du.

Hvorfor er det i grunden at de ikke bare lige tager en halv time om dagen, og tjekker alle links? Er det noget med at google ikke kan lide, hvis der kommer for mange nye links, på en gang?

Det skyldes dovenskab og/eller andre ting at tage sig til er du by the way blevet optaget i dmoz?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43

Lurks in the dark:
Det skyldes dovenskab og/eller andre ting at tage sig til er du by the way blevet optaget i dmoz?

Desværre, jeg har været derinde, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at tilmelde mig -.-..

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1756
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:28

Naaa, det er jo sjældent i samme kategori, der kommer massevist.

Tror mest det er dovenskab.

Sjovt nok bliver du jo inkluderet i løbet af 3 dage, hvis du betaler for det...så det siger da lidt.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 21:31

Casper Jensen:

Lurks in the dark:

Desværre, jeg har været derinde, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at tilmelde mig -.-..

Alle links til tilmelding er også døde... så det er en umulighed i sig selv :-)

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33

Morten:
Alle links til tilmelding er også døde... så det er en umulighed i sig selv :-)

Jamen tak da! ;-). Så er jeg da fri for at bruge tid på at lede efter det, haha ;-)

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 21:44

Jeg kan sagtens komme ind og tilmelde et link :) Du skal bare finde den kategori du vil have din hjemmeside ind i (en god idé, er at søge efter dine konkurrenter, også hvis de er der, kan du se hvilken kategori det er) - også derefter trykker du på "Suggest URL" oppe omkring højre hjørne :)

Men det virker til at der måske ikke er så stor grund til at gøre det, pga. af "korruption" hos redaktørerne. 

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 22:26

Findkollegie.dk:
Men det virker til at der måske ikke er så stor grund til at gøre det, pga. af "korruption" hos redaktørerne

well hvis du kan blive optaget så gør det da :-) men jeg foretrækker dog link fra Ivy-league universiteter i USA, osv. De giver mere til det, det hele handler om nemlig "Trustrank"

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)