Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål vedr. Google Maps integration.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber der er nogle der kan hjælpe.

Jeg er i gang med at lave en side i Drupal og skal have integreret Google Maps som indeholder nogle af mine interessepunkter. 

Det er lykkedes mig at integrere det uden problemer. MEN, når man klikker på mine interessepunkter kommer boksen op med mine informationer. Men som standard er der nogle informationer/muligheder jeg gerne vil have fjernet. 

F.eks. står der under overskriften: "Senest opdateret af X for x minutter siden".

Derudover er der links i bunden af boksen med "Rutevejledning", "Søg i nærheden af", "Gem på" osv. 

Hvordan fjerner jeg dette? Vil gerne have muligheden for selv at vælge om disse muligheder skal være tilstede eller om det blot skal være min egen tekst som det eneste.

På forhånd tak!

Tilmeldt 21. Oct 06
Skrevet kl. 20:43

Bummelum. Ikke nogen der kan hjælpe?

Jeg har derudover hentet Gmap og locations til Drupal. Men hvad er forskellen på disse moduler og så blot at kopiere Google maps link ind på sin page i Drupal?

Tilmeldt 21. Oct 06
Skrevet kl. 15:28

Ingen der kan hjælpe?

For at give et eksempel så har Ekstra Bladet en artikel hvor det er integreret:

Ekstra Bladet

Hvordan gør man dette?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49

Du får nok mere ud af at spørge på et Drupal site. prøv drupaldanmark.dk, der er der folk der ofte hjælper. men vær opmærksom på der nok er et par båthorn, der spiller drupalsmarte.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)