Hvordan læser/udtaler du dette ord?
Tilmeldt 18. Aug 11
Azddin
Skrevet
07-04-2012 kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
GList
Hvad tænkte du, når du læste ovenstående ord? Hvordan læste/udtalte du det? som 'glist' eller G List.
Sidder her med en kanon god & nytænkende koncept for gæstelister, som vil køre under det navn.
Duer det? :-)
Jeg syntes at det holder, kan være man smutter i fælden første gang når man læser det som "glist" , men så efter at have forstået konceptet og 'lært' den korrekte udtalelse, så læses/udtales det ikke længere som "glist" men G List
Svar
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Ville udtale det G List .. men kun fordi du har skrevet det med store bogstaver.. Men Glist lyder bedre..
Svar
Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Læser det som G list og synes det lyder godt
Svar
Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Fra Kolding
Tilmeldt 18. Mar 10
Jimmy Rygaard
Skrevet
07-04-2012 kl. 09:00
Svar
med gList burde ingen være i tvivl - vil jeg tror. Der er hvert fald et amerikansk selskab der har lært os at udtale ord med et lille bogstav foran ;)
Svar
Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
TomN
Skrevet
07-04-2012 kl. 09:03
Svar
Duer det?
Læses som G list.
Og det virker. ;)
Men vil du rank på ordet gæstelister ? så behøver du ikke købe et navn der kun rammer det.
mange gange er det bedre at finde et navn der faktisk betyder mere, så du kan udvide dine ideer. Håber du tænker over det
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
For helt at hindre irriterende misforståelse, så ville jeg nok kalde det for G-List.
Hilsen, Robert
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Kevin Ørskov
Skrevet
07-04-2012 kl. 17:14
Svar
Som du har skrevet det der, ville jeg udtale det som "glist" :-)
Eftersom "list" vel er et ord for sig selv, ville jeg nok ændre det til G-List, eller lignende, som nogle af de andre også har nævnt :-)
Svar