Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Mar 12
Indlæg ialt: 89
Fra  S Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.
Jeg er igang med at starte en forretning op. Og jeg skal have mig en webshop. Har søgt lidt på nettet, dog uden held. Derfor ville jeg høre jer om der var nogle der kunne lave en webshop til mig kravene er

- Unik design
- godt betalingssystem, sikker betaling med Dankort/visa
- Nem adgang, til produkt mm. Så jeg nemt kan tilføje produktet mm.

Kontakt mig på mail: fs50244@gmail.com hvis du kan lave en webshop :)

Laver logo'er, websites, banner mm. til billige penge. Send mig en PM eller en mail på fs50244@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:25

Hej Frederik

Hvis ikke du finder hvad du søger i denne debat kan du prøve at slå en opgave op på Amino Freelancer! :D

Held og Lykke med projektet!

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 20:27

Hej Christian.

Vi tilbyder flotte og fleksible e-løsninger med fokus på design og funktionalitet.

Det skal være nemt og enkel at bruge og til priser hvor alle kan være med.

Vi arbejder altid imod at lave hjemmesider der giver størst mulig vækst for virksomheden.

Vi laver såvel små som store opgaver. Den side som du efterspørge vil vi kunne tilbyde for 4998,-

Vi kan også levere en start pakke som total løsning med opsætning af:

Webshop med Dankort betaling

Facebook side

Designet logo i vektor format

Nem at bruge og oprette nye varenr. og billeder.

Markedsføring strategi

Visitkort

Jeg vil meget gerne fremsende dig vores referencer og ud fra dem kan du få en indsigt i hvad vi kan tilbyde.

Du er velkommen til at kontakte mig på Support@EuDesign.dk for en yderlig dialog.

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Mar 12
Indlæg ialt: 89
Fra  S Skrevet kl. 20:27

Jo tak :)

// Frederik

Laver logo'er, websites, banner mm. til billige penge. Send mig en PM eller en mail på fs50244@gmail.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:54

Vi tilbyder en Presta shop med unikt design som vi laver i samarbejde med dig. Kun 3.900.- ALT inkl.

Gratis Logo

Gratis undervisning i shop system

Gratis service også EFTER du har fået din shop.

Super nemt system som gør du efter 10 minutter kender din butik og derved er uafhængig

9.- pr mdr. ingen binding, du ejer alle filer, billeder & tekst.

25 % på NETs oprettelse som vi i øvrigt installere gratis

Reference liste fremsendes gerne

Samme danske kontakt person gennem hele forløbet

Mvh

HH

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 22:05

Kan indtil videre kun anbefale "Henrik Hansen", processen er hurtig og designet er i top! :) Og til den pris! ;)

Mvh Lasse 

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:07

Hvis du vil have en unik side, så har jeg kontakt til to rigtig dygtige fyre. Den ene har lige modtaget en design pris. De er lidt dyre end hvad de andre tilbyder her, men jeg tror pengene hurtigt at tjent hjem igen, grundet at en lækker hjemmeside, er med til at sælge produktet. De har lavet følgende til mig www.nordicrace.dk send en besked, så får du en mail til dem. De laver et uforpligtende tilbud til dig, og har tonsvis af referencer. Held og lykke med dit projekt

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 08:23

Hej Frederik

Med Danhost Basis Webshop får du alt hvad du efterspørger til 399,-/mdr., (500,- i oprettelse) hvor der følger et utrolig brugervenligt administrationssystem med, hvilket vi har fået meget ros for. Så der sparer du penge, da du let selv kan oprette og redigere. Hvis der skulle opstå spørgsmål, eller du skulle få brug for hjælp, så yder Danhost altid gratis support pr. mail og tlf.

• Gratis betalingsmoduler
  • Gratis nyhedsbrevsmodul
  • Færdig pakke - klar til brug 
  • Inkl. hosting
  • Ingen bindingsperiode
  • Ubegrænset antal sider/produktoprettelser 
  • Indbygget funktion til SEO
  • Integreret med Post Danmarks WebPack (ordreforsendelser)
  • ... og meget mere ...

Jeg synes du skal læse mere om webshoppen på vores hjemmeside danhost.dk/webshop og prøve vores gratis demo, så du selv kan få lov at opleve brugervenligheden bag din nye webshop.

Og så ønskes du held og lykke med dit projekt :-)

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost 

salg@danhost.dk
T: 87 11 87 87

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 08:37

Hej Frederik

Tag et kig på CloudSprout, det er et professionelt webshop/site-system, der er fundamentet for shops der omsætter for en flere millioner og for shops med mere end 50.000 varer, så det kan også klarer dine behov!

CloudSprout er gratis!!! Så længe du omsætter for 1000 kr. /måned, skal du ikke betale noget, og når du har gang i forretningen koster 350 kr. / måned og så får du også adgang til nok landets mest hjælpsomme telefon support.

Systemet inkluderer selvfølgeligt betalingsgateway så du kan modtage dankort, visa etc. og vores med vores administrations system, kan du let og hurtigt oprette varer, sider etc.

Du skal jo også havde et unikt design, så skriv en mail til mig på plu@cloudsprout.com så sætter jeg dig op med en designpartner, som har lavet masser af succesfulde shops og også kan lave en til dig.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)