Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg gøre bedre ved min hjemmeside - mht. søgemaskineoptimering?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg haft min hjemmeside om at tjene penge på nettet i et par måneder efterhånden. Jeg har fået skrevet små 50 artikler, hvor gennemsnittet er 550-600 ord pr artikel. De 20 nyeste af artiklerne indeholder <h2> overskrifter, hvor søgeordene indgår.
Jeg har fået integreret Google Plus på ALLE siderne, og facebook på bloggen+forsiden. Jeg linker i hver artikel både rundt til forskellige artikler, men også til andre hjemmesider (typisk affiliate programmer, adsense, wikipedia, m.v).

Jeg forsøger at ranke på søgeordene/sætningerne 'Tjen penge på nettet' & 'Tjen penge online'. Jeg ved godt at der er rimelig god konkurrence, men jeg har god tid, og har startet siden for at få erfaring.

Jeg føler ikke at siden rykker sig særlig meget, og jeg føler faktisk at jeg sidder fast.. hvilke råd har du til min side - hvis du ser på SEO delen?

Siden hedder selvfølgelig Pengetjen.dk, og handler om at tjene penge på nettet :-).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17

Det er ikke fordi jeg er vild med at "bumpe" en tråd, men jeg vil vildt gerne have svar & råd :-)..

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 23:15

Hej kasper hva med eksterne links til din egen side? Du er mere end velkommen til at sende mig en PB, hvis du har brug for noget inspiration :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)