Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du lyst til at joine mig om 2 nye produkter?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg søger en sammenarbejds partner som har styr på det økonomiske/budgetter til et kommende projekt som jeg gerne vil arbejde med. 

Projektet er bæredygtigt, smart og har en meget bred målgruppe. Det handler til start om 2 genstande, som egentlig er udviklet, men som ikke rigtigt er kommet til DK endnu. Jeg kan se stor potentielle i produkterne og vil derfor rigtig gerne arbejde videre med det og derfor har jeg brug for en 'makker' til det.

Håber det fanger lidt din interesse :-)

P.S Hvis du har kapital iorden, vil det da heller ikke skade, da vi nok skal bruge investor uanset hvad.

Mvh

K.V

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:34

Hej KV :)

Sender du lige en PB eller en mail med mere info? Admin(A)e-sorensen.dk

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 15:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er altså utroligt meget nemmere at finde folk der vil være med, og måske spytte penge i noget, hvis det er du fortæller dem hvad det handler om. 

rygestop dag for dag

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:49

Det er svært at vurdere, hvorvidt man vil byde ind på noget eller ej, når oplysningerne er så sparsomme :(

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:05

hvilken produkt er det ?

hvad skal man kunne for at være samarbejdspartner

hvad vil du ligge i projektet kronen

hvad har du af viden omkring emmet

hvor meget tid vil du bruge

vil du klare alt økonomiske og selv betale eller er det udvikler og viden mere du søger

vil du på et tidspunkt gerne stå alene eller er det samarbejde over længere tid

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 18:20

Hey. Du må også gerne smide mig en PB med mere info. Bare så jeg lige ved hvad jeg siger ja til. ;)

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:48

Uden at afsløre for meget, så er produkterne en pose og en drikkeflaske, som begge egentlig har de samme egenskaber. 

Jeg søger en sammenarbejdspartner som har lyst til at fungere som min partner i projektet hele vejen igennem, men vi vil få forskellige 'ansvarsområder' og jeg er mere over i den kreative del af siden samt salg, hvor min kommende partner meget gerne må være den som ordner budgetter, regnskab, osv - markedsføring osv er vi begge to om. 

Produkterne egner sig begge som sagt til en meget bred målgruppe, dels fordi det er anvendeligt på mange forskellige måder/situationer samt at det er bæredygtigt og til en rigtig god pris, som også vil være et trækplaster blandt forbrugerne. 

Kapitalen vil som startsomkostninger osv ligge på omkring de 100.000 DKK efter mine beregninger. Dette er ikke et beløb jeg har til rådighed, eftersom jeg er lige blevet færdig med at studere - det skal lige siges at jeg er en kvinde og er 26 år, bosat i Kbh. Defor vil det slet ikke gøre mig noget hvis min kommende partner havde dette beløb eller i hvertfald kapital til indskud om et evt. erhvervs lån.

Jeg satser meget af min tid på det her projekt fordi jeg virkelig tror på produkterne og kan kun forestille mig at det bliver modtaget med åbne arme af slutforbrugeren.

Jeg sender en pm til dem som har anmodet, med lidt mere info snarest, når jeg har fået lidt mere info fra mine leverandører.  

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)