Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

partner ads og andre

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der ved hvordan det fungere hos partner-ads hvis en besøgende på min side trykker på en reklame til firma men først i morgen eller en anden får man så stadig provision?  hvis ja hvor mange gør man så det i ?

Fungere den lige sådan hos euro ads?

vh

Bent

www.fuglelex.dk

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 08:30

Det kan du se på den enkelte reklame. Nogle er 24 timer og op jeg har set nogle på 45 dage og mere mener jeg. Men hvis de i mellem tiden har gået på en anden side og klikket på det samme her så er det dem som får det.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:35

Det er hvis forskellig fra program til program.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 12:34

Ja det kan varierer en del når man kigger på de forskellige programmer, men du skal bare kigge på punktet "Cookie tid" 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:51

De fleste af mine indtjeningen kommer ind på saldoen med det samme, og så er det bare at vente på udbetalingen, som typisk er 30-45 dage ;-).

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 16:25

Hej Bent

Ved klik på en reklame placeres en cookie på brugerens PC. Cookies hos Partner-ads lever i 40 dage. Det betyder at du får provision af køb som kunden laver i indtil 40 dage efter at der er klikket på reklamen.

Hos andre netværk er der cookietiden anderledes, men typisk 30-45 dage. Ved nogle kampagner er der dog kortere cookietid. Det vil så fremgå af kampagneinfo.

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 09:48

Tak for de gode svar, er der nogen der kender et godt affiliate programer/kampagner der vil være gode til en side om fugle og papegøjer

Vh

Bent Oslen

www.fuglelex.dk

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)