Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress - Hvordan fjerner man "By: Admin"

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige opsat den første blog med Wordpress. Jeg ønsker dog ikke at have hele den her del med "By Admin" på, altså at der står den er oprettet af admin. Kan det fjernes?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:11

Find din "blogside" og søg efter  posted by <a href="%6$s">%5$s</a>, eller noget i den stil :-) og fjern det så burde det virke ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vil du have det fjernet fra alle sider, eller kun fra forsiden eller inde på de enkelte indlæg?

Hvis du vil have det fjernet fra forsiden skal du ind på "Udseende" -> "Editor" -> "Index" (i højre side). Søg nu efter "By" eller "the_author_link();" i koden, og slet den del du vil have fjernet. 

Hvis du vil have det slettet fra indlæggene, skal du ind på single.php i højre siden i stedet for Index.

Kom med et link til din blog, så er det lidt nemmere at hjælpe. Smile

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 01:56

Alle de ting kan du også gøre.

Men det fortæller mig med det samme, at du ikke har ændre din bruger-id, som er admin. Hvis du gerne vil have, at der står by "dit navn" skal du gå ind og oprette en ny bruger med administrations rettigheder. Derfefter sletter du adminbruger. Den vil spørge dig om de artikler skrevet by admin skal overføres til anden bruger, her vælger du den nye bruger du har oprettet. jeg kan personlig godt lide, at folk kan se hvem der har skrevet artiklen da det er med til at skabe troværdighed.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 03:07

Du behøver ikke at lave en ny bruger, man kan sagtens rette navn osv. :)

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 03:22

Emil Stahl Pedersen:
Du behøver ikke at lave en ny bruger, man kan sagtens rette navn osv. :)

Du har helt ret at man kan det. men så skal man også lege med HTML koderne. Ellers kan du ikke. Det kan du også de på vedlagt billede. :-) eller er der en metode jeg ikke kender til. Du må meget gerne fortælle mig det så jeg ikke behøver at gøre det andet næste gang. Synes ellers jeg var ret hardcore til wordpress:-) god påske

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:11

Du kan eksempelvis skrive Alexander Hansen i de to navnefelter eller bare rette Nickname til Alexander Hansen. Derefter kan du vælge om der under indlæggene skal stå admin eller dit navn. Hvis du have muligheden for både at lave admin og navneindlæg skal der oprettes en ny bruger.

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 10:56

Henrik Koudahl:
Du kan eksempelvis skrive Alexander Hansen i de to navnefelter eller bare rette Nickname til Alexander Hansen. Derefter kan du vælge om der under indlæggene skal stå admin eller dit navn. Hvis du have muligheden for både at lave admin og navneindlæg skal der oprettes en ny bruger.

Fantastisk, Tak for hjælpen. Det må jeg sige at jeg ikke lige har tænkt på. 

Tilmeldt 27. Mar 12
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 11:51

Jeg ved der findes et plugin som fjerner datoer, og så vidt jeg husker fjerner det også teksten "by admin"

rygestop dag for dag

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 20:04

Jan Elmar Sørensen:

Vil du have det fjernet fra alle sider, eller kun fra forsiden eller inde på de enkelte indlæg?

Hvis du vil have det fjernet fra forsiden skal du ind på "Udseende" -> "Editor" -> "Index" (i højre side). Søg nu efter "By" eller "the_author_link();" i koden, og slet den del du vil have fjernet. 

Hvis du vil have det slettet fra indlæggene, skal du ind på single.php i højre siden i stedet for Index.

Du var til størst hjælp, det var ikke helt sådan men det hed næsten det samme. Anyways jeg fik det fjernet, og du gav det bedste svar :) 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)