Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skyd min hjemmeside ned - lad mig høre din mening

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Min nye hjemmeside gik online igår, og nu føler jeg at jeg godt kunne bruge en masse ris/ros og høre hvad alle i aminoer synes om den, siden er Udseende.dk

Det er en dansk artikeldatabase der fokusere på mode, skønhed og træning. siden er programmeret 100% fra bunden.

Så lad mig høre jeres ærlige meninger om siden, alt kritik hjælper :)

Og selvom der ikke er så god SEO endnu, blandt andet ikke så mange backlinks, og den ikke er indekseret på google endnu. så kommer det, og linkbuilding tager jo tid :D 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej andreas

Vi har allesammen noget vi er gode til og noget vi er mindre god til. Hvis jeg skal være meget ærlig, er design måske noget af det du er mindre god til. Siden sender et helt forkert signal med det design, især når den skal have fokus på skønhed og mode.

Bedste råd vil være at få fat i en designer, og hold dig til det du er allerbedst til. God vind herfra.

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

helt enig, design er på ingen måde min stærke side, det er programmering, og det er jeg udemærket klar over :)

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Designet sender ikke ligefrem det rigtige signal, det minder om noget for 10 år siden.

Hvad bruger du? CMS eller har du kodet det selv?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Smith:

Designet sender ikke ligefrem det rigtige signal, det minder om noget for 10 år siden.

Hvad bruger du? CMS eller har du kodet det selv?

Missede lige du har lavet det fra bunden.
Helt klart gå på template shopping efter et der passer perfektSmile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Må give de andre ret. Få fat i en dygtig designer. Dit nuværende design er trist og alt andet end inspirerende. Logoet er direkte forfærdeligt at se på - ét stort rod. Men tror bestemt, at der er potentiale i selve konceptet. Bare klø på! Yes

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Designet ville jeg vælge noget med farver da det er sundheds tips , spare tipsog mode tips altså noget der er gang der skal farver til vil jeg mene.

vis du har cvr nummer sæt på kontakt siden og om jer siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Fra  BB Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas,

Jeg tilslutter mig de andres kritisk af sidens grafiske udtryk, logo, etc. … ja, kort sagt, af sidens udseende. Det bør laves helt om.

Lad mig tilføje en kort kommentar om indholdet.

Der findes i dag utallige eksperter på nettet, der udtaler sig om kost, træning, hudpleje osv. Læger, elitesportsudøvere, kostvejeledere etc. Det er nok ret svært at slå igennem på egen hånd her, hvis man ikke har den slags formelle kvalifikationer.

Mit råd er, at du inkluderer nogle kvalificerede kildehenvisninger i forbindelse med dine skrifter. Et indlæg om modetøj kræver nok ikke henvisninger. Men et om hudpleje eller proteinpulver gør. Ellers bliver det nok svært at tiltrække og fastholde læsere.

Mvh.
Christian

Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

andreashdk:
Så lad mig høre jeres ærlige meninger om siden, alt kritik hjælper :)

Som Filmproducer mener jeg også du skal holde dig fra at kopiere/omskrive artikler med emner som du ikke ved noget om, og især når dem du omskriver er decideret forkerte og i modstrid med sandheden, jeg taler her om din bumseartikel.

Og i øvrigt så kommer petrolatum ikke ud af håret ved brug af vand, f.s.a. din ID voks artikel.

 

Køb ren argan olie her

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan.

Min bumse artikel er faktisk skrevet af en kosmetolog, en veninde... så hvis den er faktuelt forkert så er jeg da godt nok lidt ked af det :/

Den med ID voks, jeg kender ikke noget til petrolatum osv.. men jeg ved da at jeg kan få ID voks ud af håret med vand.. måske ikke så alle stofferne er ude.. men så man ikke kan se/mærke på håret at der har været voks i.. og det er ud fra det jeg skriver det.

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)