Det ville være super lækkert hvis man (Amino Plus) kunne få en mulighed for kun at få én mail når der er svar. Sådan gør flere andre fora det.
Det fungerer på den måde, at er man tilmeldt mail ved svar, så får man en mail ved første svar, men så får man ikke flere før man har været inde og læse den.
På den måde får man ikke en mail for hvert eneste svar (hvilket hurtigt kan resultere i 50 mails inden for en time), men i stedet kun én for første svar siden man var der sidst.
Ville være en rar mulighed at have - om ikke andet så gør det for Amino Plus.
Vi har overvejet det, men folk var meget splittede over hvad de helst ville have. Man kunne selvfølgelig lave det som indstilling, men det gør Amino endnu sværere at bruge. Jeg tænker over det. God påske selv :-)
Vi har overvejet det, men folk var meget splittede over hvad de helst ville have. Man kunne selvfølgelig lave det som indstilling, men det gør Amino endnu sværere at bruge. Jeg tænker over det.
Alt er naturligvist et økonomisk spørgsmål, og det skal jeg ikke blande mig i.
Men - jeg kan sige så meget, at jeg i et års tid ikke har kunne overskue at modtage mails fra Amino... Hvis jeg lige har en halv time, svare jeg måske på 10 forskellige debatter - og hvis jeg skal modtage en mails for hvert svar, kan jeg ikke holde Amino emails sorteret fra arbejds email.
Istedet bruger jeg denne feature!
Og for at være ærlig, så ved jeg ikke om den eller mail vil være bedst :-)
Får det en positiv effekt på de notifikationer, der sendes på alert? :)
Jeg får nogle gange op til 20 mails på en dag, fordi en enkelt tråd får omtalt flere af mine alert-ord.
Det kunne være rart, hvis alert kom én gang for en given tråd. For så er man jo blevet orienteret om den.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn