Rigtigt mange tak Meebox :)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Ret skal være ret - jeg har aldrig haft en hosting så stabil som den ved Meebox - og her er beviset :)
En 100% uptime, og de sidste to-tre måneder har jeg haft 15 minutters nedetid (fordi jeg selv genstartede serveren et par gange)...
Mange tak Meebox :)
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
04-04-2012 kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg har også fået de 100 % i uptime et par gange - det er fantastisk :-).
Btw, igår eller for 2 dage siden kunne man også oprette et gratis webhotel , pga. det var deres fødselsdag :-)!
Svar
Fra Risskov
Tilmeldt 25. Mar 10
Har også et par sider hostet hos Meebox og kan også kun sige at jeg er mere end tilfreds.
Rigtig stabil host og en super support!
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
04-04-2012 kl. 18:49
Svar
Godt med noget noget positiv energi Synes det er vigtigt at vi roser dem som gør det godt! Meebox kører bare med klatten, sådan er det! Ha' en super dag!
Svar
Tilmeldt 6. Jan 12
Alex W.
Skrevet
04-04-2012 kl. 18:53
Svar
Jeg er super tilfreds med MeeBox's Pro Hosting. Jeg har kun haft lidt problemer med et system der var nede, så jeg ikke kunne oprette sub-domains, eller databaser. Ellers har det fungeret ubeklageligt!
Svar
Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!
Jeg modtager gerne karakter :)
Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Daniel Lomholt
Skrevet
04-04-2012 kl. 18:56
Svar
På Codefinder startede vi ud med Meebox, da vi havde et webhotel der i forvejen. Det kørte dog ikke særlig godt, og skiftede til tyske Webtropia. Det blev blot værre, og nu da de havde gratis webhotel hos Meebox, valgte vi at skifte tilbage igen, og nu kører det bare perfekt. Ingen nedetid indtil videre, hvor vi hos Webtropia oplevede siden ofte var utilgængelig. :-)
Thumbs up Meebox!
Svar
Tilmeldt 27. Sep 10
Nyide
Fra
Lukmitfirmanu
Skrevet
04-04-2012 kl. 18:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Svar
Har også alle mine webhoteller hos Meebox og wow det er fantastisk! Ned med Surftown og One! :)
vh AB
Svar
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 12
Beaverbeaver
Skrevet
04-04-2012 kl. 19:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Har fået cloudserver hos dem og skal til at flytte over 30 hjemmesider over til dem:)
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
jeg er også yderste tilfreds med dem jeg pro webhotel , jeg skal også have en cloud server hos dem når jeg er færdig med min webshop ,
Svar
Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
MeeBox Rocks!!! så enkelt er det.
Svar