Har nu gennem længere tid, været igang med at opdatere min side med nye funktioner, nyt design og tilrettelser og kunne nu godt tænke mig at høre jeres ærlige meninger omkring siden - hvad er godt, hvad er dårligt, hvad fungerer ikke og hvad synes du mangler?
Tager både positiv som negativ feedback til mig med et smil
Umiddelbart indtryk: Flot side, enkelt design på den gode måde, meget overskuelig, fed lille funktion med "til toppen" knappen som kommer når man scroller.
På den negative side er der menuen som (i mine øjne) er placeret i den forkerte side. Det virker på en eller anden måde meget forstyrrende...
Chat-funktionen ville jeg nok vælge at integrere på siden. På min skærm synes den en smule "skæv" i forhold til siden som helhed, hvilket er ærgerligt. Jeg ville også vælge at oversætte chatten til dansk (ved ikke om det er muligt...) + angive om der er en medarbejder online. Som den er nu kommer offline beskeden først efter man har tastet sine oplysninger ind, hvilket kunne være et irritationsmoment.
Ser ud til at der er enighed om at menuen skal flyttes til den anden side - det vil bestemt komme med i overvejelserne :o) med hensyn til chatfunktionen, er det kun i test for tiden - ved ikke om det vil blive ved med at være en del af sidens funktioner. Men vil ihvertfald lige se på hvordan og hvorledes med dens funktioner Takker ihvertfald for de indtil videre 2 svar på mit opslag, og håber der kommer lidt flere.