Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medlemsside med Wordpress?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Proximo Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens!

Jeg er i gang med at sætte en simpel abonnementstjeneste op, men det tekniske driller mig lidt. Jeg ville foretrække hvis man kunne bruge Wordpress, da det er det CMS jeg har mest erfaring med.

Det jeg helt overordnet set skal bruge er:

Hjemmeside med en køb knap. Når folk klikker køb, bliver de sendt videre til at betalings gateway (gerne en dansk en af slagsen, såsom Billy's Billing). Her betaler de, eksempelvis 99 kr om måneden. Når de har godkendt betalingen, bliver de herefter bedt om at udfylde en række informationer, såsom tlf-nummer, adresse osv og får herefter oprettet en bruger til hjemmesiden. Når de så logger ind med den bruger, får de adgang til en speciel side som KUN betalende medlemmer kan se. Herfra kan de så requeste min service (gør jeg vha. simpel kontaktformular).

Er der nogen, som har erfaring med lignende?

Indtil videre har jeg kigget nærmere på at bruge Wordpress og plug-in S2Member. Dette lader også til at fungere relativt okay, dog lader det ikke til at være helt så brugervenligt som jeg ønsker. Jeg har eksempelvis svært ved at se, hvordan man kan bruge en dansk betalingstjeneste. Jeg har også haft kig på Amember, dog er jeg i tvivl om hvor nemt det ville være at integrere med Wordpress?

Så har du nogen erfaring med opsætning af abonnementstjenester/medlemssider så hører jeg meget gerne fra dig og om hvordan netop du har valgt at sætte din løsning op!

Synes du Excel (og regneark) er svært? Så prøv Proximos gratis (online) Excel-kursus.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Proximo Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen som har et fornuftigt bud på hvad man kan gøre:)?

Synes du Excel (og regneark) er svært? Så prøv Proximos gratis (online) Excel-kursus.

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Måløv
Tilmeldt 12. May 10
Indlæg ialt: 52
Fra  BizDoktor.dk - Vortex Consulting Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Jeg har længe kikket, luret på medlemssite og læst en del.. og fulgt med!

Jeg læste et review om Amember, dette skulle ligge udenfor WP men integrere med WP, mange funktioner men OLD style kontrol /admin del!

Du kan sikkert selv scanne google for "Amember vs Wishlist" Stick out tongue

Jeg hælder mest til Wishlist, da det er fuldt integreret med WP .. så vidt jeg kan læse mig frem til. Men, men ... der er ikke nogle .po language filer og ikke DANSK!! Sad Dette bliver vist løst med Google translate (on the fly) Eacks føj da... derfor hænger jeg lidt i sedlen. For det kan man da ikke byde os danskere! Stave og grammatik fejl fra Google... det kan få de danske brugere op ad stolen.. (Jeg er ikke stave ekspert eller skolelærer, så ...Med frygt for at få slag med linealen).

Men jeg kan da se mange her inden på Amino bruger eller kender til Medlem/sites, så min interesse er først og fremmest, at høre hvordan I klarer det med DK? Så skal jeg nok kaste mig over abonnementet efterfølgende.

(Da jeg for et år siden skrev til WishList support, ville de hjertelig gerne have mig til at oversætte og oprette en dansk .po fil..... Thihhihi næe tak! (Men måske den fil kan sælges!! Cool)

Beklager at jeg ikke kan assisterer dig med det tekniske! (Abonnement kan vist løses via Nets (De er ikke kendt for fleksibilitet)). Eller den fulde automatiske integration til Paypal (kan man få Danskere til den slags, udenlandsk betaling?).

Jeg håber på svar og følger med her... Der må og skal være en løsning!

Venlig hilsen BizDoktor.dk

www.HerbalCenter.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Proximo Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg tvivler også stærkt på at Paypal er den optimale løsning.

Den løsning jeg har fundet, indtil videre, er følgende:

At lave en simpel "medlemsformular" som en kunde udfylder på siden. Når kunden trykker "Send" på formularen, får jeg tilsendt en mail med de indtastede informationer. Derfra sender jeg en regning til kundens mail (evt via Billys Billling). Når regningen er betalt, opretter jeg manuelt kunden på min medlemsside.

Det er ganske vist mere arbejde for MIG, men umiddelbart et bedre system for kunden. Det kunne naturligvis være optimalt at vide hvordan alt dette kunne automatiseres?!

Synes du Excel (og regneark) er svært? Så prøv Proximos gratis (online) Excel-kursus.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

 could you please make it clearly simple what you need so I can help you? 

" Like this" 

 I need something that provides:

  1.  example
  2.  example
  3.  example
 I like the look of:
  •  example site
  •  example site
 if you do that, it will make a lot easy for us to take a look and help you
Fra Måløv
Tilmeldt 12. May 10
Indlæg ialt: 52
Fra  BizDoktor.dk - Vortex Consulting Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Cool.. men hvilket medlemssystem bruger du (plugin) AMember eller WishList?

Manuelt arbejde... Hmmm ikke lige min kop te. Det må da kunne løses?

God weekend

Venlig hilsen BizDoktor.dk

www.HerbalCenter.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)