Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af vores site

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har netop afsluttet det grundlæggende arbejde for min virksomheds site. Kunne derfor godt tænke mig noget konstruktivt kritik - Lige ud af posen og ikke pakket ind.

Sitet finder i her: www.servicenord.dk

Håber i vil bidrage så siden kan blive bedre :o)

Hav en fantastisk påske.

De bedste hilsner
Martin Lindstrøm
Service Nord I/S

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 147
Fra  Brickmedia Skrevet kl. 23:10

Unable to connect to database.

A database error occurred while processing this request.

Catchable fatal error: Argument 1 passed to ConfigStore::__construct() must be an instance of Database, null given, called in /home/servicen/public_html/concrete/models/config.php on line 48 and defined in /home/servicen/public_html/concrete/models/config.php on line 136

Tilmeldt 20. Jan 12
Skrevet kl. 23:12

Hej Morten

Hvor får du denne fejl? Siden virker helt fint for mig

Venlig hilsen 

Martin

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 147
Fra  Brickmedia Skrevet kl. 23:26

Hej. 

Den er væk nu. Ved ikke hvorfor den var der .. 

Jeg synes siden er ok, men jeg mangler lige noget der siger "knald! Dette er et rengøringsfirma, som kan lidt ud over det sædvanlige" 

Det er meget i teksten at man skal læse sig til jeres kompetencer, hvilket også er fint.
Jeg er grafisk designer og dermed meget visuelt orienteret, så jeg kunne godt ønske mig at jeres grafiske udtryk understøttede jeres kompetencer ...  

Men det kommer også lidt an på målgruppen selvfølgelig ...

Mangeler lige lidt "lækkerhed" i sit grafiske udtryk, men ellers er det jo fint. Og den er overskuelig at finde rundt på ... 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:33

få lavet en 404 fejl side  ,jeg kopiret et tegn ekstra i dit links og siden virket ikke  http://servicenord.dk/h

meget lys skrift i fodnoten frem der klart med jeres info

priser der mangler en vigtigt faktor mange skal vel have et transport tillæg eller er det samme pris i Skagen og københavn eksempelvis 

social medier google plus er blevet vigtigt i google ved trustrank så få den på siden og få en masse likes og vis har tid til overs sætter du også twitter med mere på siden.

siden overoverskrifter til google er i ikke ret sigende om din side forsiden heder til google forsiden , og de andre sider er også kun brugt et ord , husk udnyt bedre at google nu viser op til 70 tegn det kan give give flere klik fra google af at udnytte det 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:44
Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 01:19

Jeres side er meget overskuelig og ren - det kan jeg godt lide :-)

Synes måske at skriftstørrelsen er for lille, men det er vel bare mig.
Ellers en fin side I har bikset sammen 

Tilmeldt 20. Jan 12
Skrevet kl. 08:20

Tak for alle svarene :o) Nu ved jeg hvad jeg skal arbejde lidt med.

- Dette er min første rigtige hjemmeside, så har ikke så meget erfaring med design og grafik.

Det var en stor hjælp!

God påske

Martin Lindstrøm.

Tilmeldt 20. Jan 12
Skrevet kl. 09:04

Mikael christiansen:

få lavet en 404 fejl side  ,jeg kopiret et tegn ekstra i dit links og siden virket ikke  http://servicenord.dk/h

meget lys skrift i fodnoten frem der klart med jeres info

priser der mangler en vigtigt faktor mange skal vel have et transport tillæg eller er det samme pris i Skagen og københavn eksempelvis 

social medier google plus er blevet vigtigt i google ved trustrank så få den på siden og få en masse likes og vis har tid til overs sætter du også twitter med mere på siden.

siden overoverskrifter til google er i ikke ret sigende om din side forsiden heder til google forsiden , og de andre sider er også kun brugt et ord , husk udnyt bedre at google nu viser op til 70 tegn det kan give give flere klik fra google af at udnytte det 

Tak for input :)

404 er nu tilføjet og ja sociale medier er en rigtig god ide. Vi har en facebook side og skal da også have en twitter samt google konto, men nu skal det hele lige op at køre først :o)

God påske

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)