Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iphonegorillaz.dk/shop checkup

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

nå giver lige også feedback shop del

shop del er der mere at lave på og jeg regner med det bliver forsiden går jeg ud fra 

der mangler social medier aktivere de links

cvr nummer i fodnoten og gerne også jeres telefon nummer der

kontakt siden også der jeres kontakt info cvr nummer telefon nummer , den ene kontaktformular fylder ikke meget så vis i putter cvr nummer i fodnoten er der meget langt ned til disse info .

jeg ville hurtigste muligt få en aftale dankort da mange har lidt i mod paypal og ikke tør handle disse steder.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

nå giver lige også feedback shop del

shop del er der mere at lave på og jeg regner med det bliver forsiden går jeg ud fra 

der mangler social medier aktivere de links

cvr nummer i fodnoten og gerne også jeres telefon nummer der

kontakt siden også der jeres kontakt info cvr nummer telefon nummer , den ene kontaktformular fylder ikke meget så vis i putter cvr nummer i fodnoten er der meget langt ned til disse info .

jeg ville hurtigste muligt få en aftale dankort da mange har lidt i mod paypal og ikke tør handle disse steder.

Tak for den gode feedback Michael. Jeg fik ikke en mail da du skrev, derfor jeg først svarer nu...mærkeligt.

Men jo, jeg er klar over det med at folk ikke er alt for glade for PayPal. Jeg vil tror jeg vil gøre mere ud af god info om PayPal, og efterfølgende kigge på en Dankort aftale. 

Forvirringen ang. blog eller shop..ja jeg startede først bloggen dernæst shoppen. Derfor shoppen ligger på /shop og ikke som hovedsiden. 

www.devicemix.dk - Godt kvalitets tilbehør til din smartphone

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

mikmira:

Spændende;) Hvad er der af Aminorabat?

BH

Lars

Så har jeg reduceret priserne på alle covers med 25% indtil søndag d. 15/04/12 hvis folk skulle være interesseret Wink

Webshop: iphonegorillaz.dk/shop

www.devicemix.dk - Godt kvalitets tilbehør til din smartphone

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)