Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iphonegorillaz.dk/shop checkup

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Efter at have fået oprettet en blogwww.iphonegorillaz.dk har jeg besluttet mig for at åbne en webshop. Jeg starter ud med at sælge nogle kvalitets iphone 4 covers.

Jeg vil sætte pris på hvis i gider tage et kig på sitet, og fortælle hvad i synes om webshoppen. Om der er nogle ting der kan forbedres(det er der selvfølgelig Wink ) eller noget der ser helt forkert ud. Ja alt hvad i kan komme i tanke om ville være fint. 

Tak.

Link til webshop: www.iphonegorillaz.dk/shop

www.devicemix.dk - Godt kvalitets tilbehør til din smartphone

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Spændende;) Hvad er der af Aminorabat?

BH

Lars

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

mikmira:

Spændende;) Hvad er der af Aminorabat?

BH

Lars

haha jeg vidste den nok ville komme Big Smile det må jeg lige sørge for at sætte op snart...

Hvad er der af ris/ros Wink

www.devicemix.dk - Godt kvalitets tilbehør til din smartphone

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen ros for et stilrent og enkelt design;)

BH

Lars

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det ser lidt (læs: lidt) rodet ud i toppen, hvor elementerne synes at være fordelt lidt på må og få - her tænker jeg primært på området med "kr" og "Da" - man kan ikke trykke på det viste, men udenfor dem? Det sker der desværre heller ikke så meget ved andet end man kommer ind på hvad jeg formoder er forsiden?

Anyway, lige mine korn, kald dem guld eller lad være, he he... Ihvertfald lige det der sprang mig i øjnene.

 

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Synes det ser lidt (læs: lidt) rodet ud i toppen, hvor elementerne synes at være fordelt lidt på må og få - her tænker jeg primært på området med "kr" og "Da" - man kan ikke trykke på det viste, men udenfor dem? Det sker der desværre heller ikke så meget ved andet end man kommer ind på hvad jeg formoder er forsiden?

Anyway, lige mine korn, kald dem guld eller lad være, he he... Ihvertfald lige det der sprang mig i øjnene.

Yes, det er noteret. Det er også meningen det skal væk, shoppen bliver i den nærmeste fremtid alligevel kun på dansk og i danske kroner.

www.devicemix.dk - Godt kvalitets tilbehør til din smartphone

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er stadigvæk en blog, ikke en shop.. Synes du skal gøre noget for at adskille dig fra de mange andre shops, der sælger præcis det samme produkt.

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du med stadigvæk en blog?

www.devicemix.dk - Godt kvalitets tilbehør til din smartphone

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig klassik site og flot.

Jeg vil bare føle at det er klik på klip med forside billedet som er på shoppen. jeg slikker fra bloken til shoppen og så klik igen for at se produkterne. Ellers skal der produkter på forsiden af shoppen under det store image foto.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes siden den holder din blog Big Smile

Dog ville jeg skrive mere på kontakt siden, der hvem mere jeg er og gerne cvr nummer der vis du har egen virksomhed , det viser et lidt større troværdighed løft over din side som ellers er flot lavet.

Dog hvorfor er din shop på en underside , det links opdaget jeg først bag efter jeg havde givet feedback på din blog, jeg har kun givet feedback på blog delen i dette her indlæg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)