Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handelsbetingelser - skriv dem selv!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Amino.

Jeg står og skal til at launche min egen webshop, men før man gør det, skal man selvfølgelig have lavet handelsbetingelser, og have dem i orden. Er der nogle, der kan hjælpe/råde mig til hvordan jeg griber det an?

Jeg har siddet og læst andres igennem - nogle er lange, andre rigtig korte. Jeg regner med at tage ned på hovedbiblioteket for at låne paperback-bogen "E-handel", af Thomas Munk Rasmussen, men når jeg så skal skrive dem, hvad er det så jeg skal have med?

På forhånd tusinde tak!

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

En rigtig god ide, er at finde inspiration ved de store firmaer, da de som regel har professionelle folk til at udarbejde dem. - dog skal du på ingen måde skrive af, bar lig mærke til hvad de alle sammen har med.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Eric.

Ja, det har jeg gjort, og det vil jeg også gøre, når jeg skal skrive dem. Jeg vil bare helst ikke havne i problemer, hvis mine handelsbetingelser ikke stemmer overens med PayPals(som er min betalingsgateway) osv. Og slet ikke være grunden til, at firmaet havner i problemer.

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skriv det kort og klart. Skriv om:

Fortrydelses og returret. (mindst 14 dage, givet ved lov)
Priser (Alt er inkl moms og DKK)
Leveringsbetingelser(Hvornår afsendes og priser for levering i DK og Udland)
Kontakt og CVR.

Dem der skriver lange handelsbetingelser spilder som regel deres tid på at forsøge at omgå købeloven, som alligevel ikke er deklaratorisk. 

Så nemt er det :)

Konge Links udarbejder din linkbuilding strategi, og opretter de links der giver dine konkurrenter baghjul på Google. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)