Jeg er igang med et projekt hvor jeg gerne vil lave en hjemmeside som kan meget af det samme som nogen, allerede har lavet! Er det muligt at få nogen til at kopiere/udarbejdet en hjemmeside der kan det samme?
Er der ellers nogen som kender til folk i udlandet som kan udarbejde hjemmesider og har erfaring med at gøre dette?
Det er jo nemmere at lave en hjemmeside når man lader sig inspirere af andre sider - de fleste bureauer ligefrem siger "vis os 3-5 hjemmesider du kan lide og hvad du kan lide ved hvert site" og vi laver din unikke hjemmeside.
kopi er et grimt ord hvor imod inspiration er et iværksætter udtryk alle holder af.
Det du kan gøre er at købe et skabelon /script og få det lagt op på din webhotel der findes alle mulige script det som standard er gratis. så alt efter hvad den siden skal kunne prøv og søg på nettet .
ps. smide evt. en link til din side eller en du kunne tænke dig så skal jeg prøve og se hvad det er til rådighed
Selvfølgelig skal man ikke kopiere en side byte for byte, men det er da dumt ikke at lade sig inspirere, hvis nogle allerede har gjort sig en masse gode tanker om det projekt man står og skal igang med. Og jeg er sikker på det er det du egentlig mener.
Det kan sagtens lade sig gøre, at lave en tilsvarende hjemmeside - Det er dog lettere at hjælpe dig på vej, hvis du oplyser, hvilken side der tænkes på..
Så hvis det er fordi du har fundet en hjemmeside, du er blevet meget inspireret af, kan vi tilbyde dig et hjemmesidedesign til 4.995,- hvor du får din hjemmeside lagt ind i et CMS-system, så du selv kan vedligeholde og opdatere din side fremover. CMS-systemet får du for 399,-/mdr inkl. hosting og uden binding.
Jo jo det er der skam også i andre indlæg, men så længe det er relevant til det aktuelle indlæg så burde der jo ikke være noget at komme efter. Dette er jo trods alt en efterspørgsel på at få lavet en hjemmeside.