Jeg er ved at starte en webshop som sælger herretøj og har derfor brug for en fotograf. Billederne vil være med model. Hvis du kender en god model, så er det endnu bedre. Jeg søger ikke fuldtids fotografer, da jeg ikke har råd til det. I første omgang vil det være fotografering af cirka 20 produkter og så et par billeder til forside, reklamer og andet. Jeg har fået et virkelig godt tilbud fra en god fotograf, men det er helt ovre i Jylland, og jeg er fra Roskilde, så det ville være for lang tid, som bliver brugt på det. Men jeg overvejer at lave en blanding, hvor jeg får skudt kollektioner og forsidebilleder derovre, men så de enkelte produkter som kommer dumpende, kan jeg tage her på Sjælland. Jeg har brug for at tage sådan cirka være et par billeder om måneden og 20-40 billeder, hver gang en kollektion lander. Giv et tilbud på det hele eller den del af opgaven, som du kan udføre til en god pris. |
Hej Sadeq
Prøv og kontakt Henrik http://fo2gen.dk
Du må godt henvise fra mig. Det kunne være at han kunne lave det for dig og han er i dit lokal område.