Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger fotograf til fast samarbejde

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte en webshop som sælger herretøj og har derfor brug for en fotograf. Billederne vil være med model. Hvis du kender en god model, så er det endnu bedre. 

Jeg søger ikke fuldtids fotografer, da jeg ikke har råd til det. I første omgang vil det være fotografering af cirka 20 produkter og så et par billeder til forside, reklamer og andet. 

Jeg har fået et virkelig godt tilbud fra en god fotograf, men det er helt ovre i Jylland, og jeg er fra Roskilde, så det ville være for lang tid, som bliver brugt på det. Men jeg overvejer at lave en blanding, hvor jeg får skudt kollektioner og forsidebilleder derovre, men så de enkelte produkter som kommer dumpende, kan jeg tage her på Sjælland. 

Jeg har brug for at tage sådan cirka være et par billeder om måneden og 20-40 billeder, hver gang en kollektion lander. 

Giv et tilbud på det hele eller den del af opgaven, som du kan udføre til en god pris.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 18:34

Hej Sadeq

Prøv og kontakt Henrik http://fo2gen.dk

Du må godt henvise fra mig. Det kunne være at han kunne lave det for dig og han er i dit lokal område.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:46

Hej Sadeq

Du kan se priserne fra http://trendshots.dk/ på deres website. Tag en sludder med Thomas eller Casper og se om I kan finde ud af noget sammen.

Jeg ved deres mål er at havde den ubetinget laveste pris til den kvalitet de leverer, så mon ikke de er lige dem du skal bruge.

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Skrevet kl. 10:06

Tak for hjælpen! Jeg har sendt en mail til dem :) 

Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 168
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 10:27

Hej Sadeq

Tag en snak med Rasmus boldt  - RasmusBoldt.dk

Han har lavet billedserierne til mit brand StreetCommander. Det er også herretø - dansk produceret og designet - , så du kan se hvorledes han laver dem.

På min webshop er det mest produktbilleder www.StreetCommander.com, mens du kan se de flotte lange billedserier på Facebook.

http://www.facebook.com/pages/StreetCommander/115196051846505

Mht. model, så kan jeg også hjælpe dig, men så må du lige skrive til mig, ikk?

God påske

Bedste hilsner

Jakob

Iværksætter

Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:22

Jeg er frisk, er i øvrigt også fra københavn ;) 

Se mine billeder på www.lea-gotfredsen.com

Jeg er ikke uddannet men igang med uddannelsen på teknisk skole , og meget bedre end alle de andre ;) 

Få en frisk ny vinkel på din hjemmeside. E-mail mig på leab.gotfredsen@gmail.com eller ring på 26249766 - så finder vi ud af en pris ;) 

Venlige hilsner lea

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Skrevet kl. 10:11

Jeg har kontaktet de forskellige fotografer som I har nævnt og jeg har fundet den rette. 

Tak for hjælpen :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)