Jeg har lavet en simpel side der viser vejret. Jeg skal have fundet på et domæne, domænet truestorybro.dk bliver bare brugt indtil jeg får købt et "rigtigt" domæne.
- fikse når man søger på by http://screencast.com/t/VClUgtaVK
- forstår ikke hvad det er den viser for i bunden :)
Stedet den viser vejret for står i søgefeltet, det er meningen at man skriver sin by når man kommer ind på siden. Vejret på forsiden er vejret i Haderslev.
Grunden til siden ser sådan ud er at Google ikke leverer vejret fra det du har søgt på. Har lavet en fejlside
Det den viser i bunden er prognosen for de næste fire dage.
Tak for din feedback!
Jeg overvejer lidt at lave en engelsk udgave der kan vise både Celsius og Fahrenheit. Synes I det lyder som en god idé?
Nu har jeg ikke den store erfaring med programmering...men kunne det være en muligt at skifte baggrunden med en der er tilsvarende årstiden? Bare en tosset idé...
Det ser godt ud. Men jeg mener vist det er muligt at personen ikke behøver at indtaste by, men i stedet have et plugin som tager den aktuelle position for ip-adressen.
Det store spørgsmål er om folk ville skrive deres by ind samt om denne side er nogle vi har rigeligt af. Nu også når flere og flere tilgår nettet via. deres smartphone.
Edit: Og det opdagede jeg så at du havde nu... Måske gøre den mere visible så?
Nu er den meget mere visible.
Hundevennen.dk:
Nu har jeg ikke den store erfaring med programmering...men kunne det være en muligt at skifte baggrunden med en der er tilsvarende årstiden? Bare en tosset idé...
Det er da en god idé, jeg vil se om jeg kan finde nogle billeder og muligvis lave det. Baggrunden kunne også skifte efter hvordan vejret er.
Emil:
Du kunne måske gemme den indtastede by i en cookie. Så når man besøger siden igen, så behøver man ikke indtaste byen igen.
Også en god ídé, det kommer sikkert også senere.
Jonas Krogslund Jensen:
Men jeg mener vist det er muligt at personen ikke behøver at indtaste by, men i stedet have et plugin som tager den aktuelle position for ip-adressen.
Det er muligt, men så skal jeg finde en database, og det er i en del tilfælde ikke præcist. Men det vil jeg også tænke over.