Skal snart til at lave en blog, der understøtter min hjemmeside, hvor jeg for fat på nogle forskellige skribenter, som vil være med til at komme med forskellige indlæg om mode og lifestyle. Hvilket Blog system skal man vælge for den bedst mulige trafik i google univers?, er helt ny på det område, så lidt hjælp og vejledning tages med kyshånd.
Jeg har et valg mellem Googles Blog system, og wordpress...er lidt usikker hvad jeg skal vælge, for at få den bedste trafik på nettet som muligt, især hvor min site er lavet i flash...Jeg tænker således, ...hvis man bruger et af googles produkter, må man vel også blive belønnet på længere sigt med synlighed, eller er wordpress ligeså godt...
hvad vil det koste evt (cirka pris) hvis man lavede et wordpress med billeder fra kollektionen, og masser af SEO tekster plottet ind, og som på en eller anden måde understøtter min flash side. Jeg mener min flash side er mega lækker, og nice, og jo, kan godt se, der er visse ulemper ved at køre flash seo-mæssigt,...men det kan vel løses ved at man understøtter platforme som facebook, twitter, wordpress, hvor alle er med til at give en go trafik tilsammen....
Jacob Friis :
:
er lidt usikker hvad jeg skal vælge, for at få den bedste trafik på nettet som muligt
Der findes også massere af gode SEO-plugins til Wordpress :-)
Tror ikke du får en bedre trafik ved at bruge Blogger kontra Wordpress.
2-8000DKK Depending what you want and if you want a Custom Unikt design
Hvis du føler til hold tilbage pga. det engelske sprog, skal du vide at jeg FORSTÅR ALT DANSK. Jeg har blot valgt at skrive på mit modersmål, for at udtrykke mig bedst. Jeg glæder mig til at høre fra dig :)