Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tradedoubler?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne godt lige tænke mig at høre om jeg er en af de eneste der oplever utrolig lange betalinger fra Tradedoubler? Kan se at flere af mine kommisioner er optjent tilbage i oktober måned og står med skæringsdag i starten af november, men de har stået med rød skrift længe efterhånden og endnu ikke er udbetalt. Har haft kontaktet dem og de ville sende beskeden videre, meeeen... Er de utrolig dårlige til at inddrage betalinger fra annoncørerne eller hvad?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:39

annoncørerne betaler ind i forkant - eller jeg gør ihvertfald, så det kan ikke være grunden.

Lyder godt nok lidt sløvt.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:44

Jesper Laugesen:
annoncørerne betaler ind i forkant

Ja nogle gør, men andre har utrolig lang betalingsfrist. Selvom de har lang frist, så betaler enkelte annoncører også konsekvent for sent og da TD kun udbetaler 1 gang månedligt, kan en uges forsinket betaling betyde, at man må vente en måned yderligere.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 19:48

Man overvejer lidt om man gider bruge de kampagner der ikke er "forudbetaling" på, men den ene er fra en af måske verdens største bilproducenter, så man skulle mene de måske var rimelig stabile med at betale til TD - åbenbart ikke, he he... Bare bittert at sidde og se på

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 20:04

Ja, det er irriterende at vente så længe på at få sin indtjening udbetalt. Man kan også tit opleve, ikke at være i stand til at se noget som helst statistik, fordi en annoncørs indbetaling er brugt op.

UdenParfume.dk - Danmarks parfumefrie webshop med 100% parfumefrie skønhedsprodukter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)