Uden at jeg skal gøre mig helt vildt klog på hvad Michael Storm mener tror jeg, at han sætter spørgsmålstegn ved om en studerende har råd til at bo i en penthouse lejlighed. Det var nemlig også min første tanke Der er nok ikke mange studerende på SU der har råd til en husleje på knap 12.000 brutto, med mindre at man kører på et overforbrug der gør én egnet til at deltage i Luksusfælden. Tror det var forklaringen på kommentaren - i hvert fald for mit vedkommende Det er en rigtig lækker lejlighed du har og wauw for et flot maleri Mange hilsner Anette |
Anette Nygaard:Chr. Hoffmeyer:@Michael Storm, hvad mener du med sådan en kommentar ?Uden at jeg skal gøre mig helt vildt klog på hvad Michael Storm mener tror jeg, at han sætter spørgsmålstegn ved om en studerende har råd til at bo i en penthouse lejlighed. Det var nemlig også min første tanke
Der er nok ikke mange studerende på SU der har råd til en husleje på knap 12.000 brutto, med mindre at man kører på et overforbrug der gør én egnet til at deltage i Luksusfælden. Tror det var forklaringen på kommentaren - i hvert fald for mit vedkommende
Det er en rigtig lækker lejlighed du har og wauw for et flot maleri
Jeg håber at du får lejligheden solgt godt.
Mange hilsner
Anette
Man skal da være ualmindeligt dårlig til at finansiere sit boligkøb hvis man ender med en månedlig ydelser på 12.000 brutto, ved et køb på 1,8 mil... Men ja, måske lige optimistisk nok at målrette den mod studerende..