Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbulding tips - jeg er stuck..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt hvad linkbuilding er, og hvordan man skaffer links. Problemet er bare at jeg tit kører tør i det, og ikke ved HVOR jeg skal få mine links fra.

Jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal komme videre med min linkbuilding del, og jeg er ærlig talt meget tom...

Har i nogle gode tricks til linkbuilding? Hvordan gør du selv, og hvad er din taktik??

Fra Aalborg Sø.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 97
Fra  JS Udlejning Skrevet kl. 18:25

Nu ved jeg ikke lige hvad du har lavet, men et par forslag kunne være.

Gæste posts
Feed kataloger hvis din side har et feed
Forums
Engelske artikler, hvis du ikke har lavet det.(Du kan evt oversætte dine danske artikler til engelsk og udgive dem på engelske artikeldatabaser)
Themes, widgets osv.

Har skrevet lidt om hvordan jeg gør her
http://w3blog.dk/seo/the-411-on-how-i-link-build-for-my-websites.html

Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:29

Casper Jensen:

Jeg ved godt hvad linkbuilding er, og hvordan man skaffer links. Problemet er bare at jeg tit kører tør i det, og ikke ved HVOR jeg skal få mine links fra.

Jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal komme videre med min linkbuilding del, og jeg er ærlig talt meget tom...

Har i nogle gode tricks til linkbuilding? Hvordan gør du selv, og hvad er din taktik??

De bedste tricks bliver sjældent delt offentligt, men et godt råd er at lave en MASSE backlinkprofilering og se på hvor andre får links fra og derigennem finde linkmuligheder.

Nogen gange kan det godt tage en time eller mere at finde et enkelt rigtigt godt sted, men det er det værd.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 18:55

En søgning i forummet, vil give dig masser af tips... der er lavet mange indlæg herom, så det vil være mit forslag til dig :)

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 20:35

Som Thomas skriver, så lav en masse backlink analyse på f.eks. konkurrenter eller sites, som du ved ranker godt. Find ud af, hvor deres links kommer fra og se om der er noget af det du kan bruge.

Og så kan du få noget indspiration i denne tråd:
http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:00

Det kan også have en ok effekt at lave nogle blogs på fx wordpress.com domæner.. Dog har de ingen "credit" fra start så det er en lang proces og du skal også sørge for at de blogs du laver får trafik så links derfra får mere værdi mv.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)