Men i sidste ende opdagede deres journalist, at det var en 1. april historie - men vi fik trods alt noget omtale derinde og et godt grin :-)
TV2 Nyhederne ringede sågar i dag for at tjekke op på, om historien nu VAR sand eller ej - men vi må med beklagelse meddele, at det altså var en aprilsnar lusket ind dagen før...
(lige en tilføjelse: Vi er altså IKKE et firma, men 100% non-profit, frivillige og ulønnede alle sammen. Det er åbenbart bare svært at få forklaret, så det også fremgår af omtalen :-))
Jeg ved nu ikke, hvor glad jeg ville være for at blive beskyldt for at slå plat på kongehuset.
Men hvis det virker for jer, såå tillykke!
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg ved nu ikke, hvor glad jeg ville være for at blive beskyldt for at slå plat på kongehuset.
Men hvis det virker for jer, såå tillykke!
Dbh. John
Vi har det meget afslappet med den slags. Vi er en frivillig forening baseret på 100% ulønnet arbejdskraft. Vi er sat i verden for at gøre en forskel for de danske hjælpeorganisationer - og skaffe penge, som de ellers aldrig havde fået. Det er derfor, vi knokler for projektet - fordi vi har et stort ønske om at gøre dette samt sætte CSR på dagsorden herhjemme.
Samtidig er vi græsrødder med vildskab og humor. At vi bliver beskyldt for at slå plat på kongehuset, det overlever vi nok. Læg i øvrigt mærke til den store opbakning blandt læserne samt kongehusets afslappede holdning til det. Hvis vi ikke lever i et samfund, hvor denne slags jokes bliver taget med et smil, så er det vist også på tide, at vi får ændret på det :-)
Bedste hilsner fra Jonathan Løw Team-Leader hos Kaospiloterne.
Det er jo en fin ide, om ikke andet så er det da bedre at ryge på forsiden på denne historie end for alle de spam mails jeg efterhånden har modtaget fra jer.
Det er jo en fin ide, om ikke andet så er det da bedre at ryge på forsiden på denne historie end for alle de spam mails jeg efterhånden har modtaget fra jer.
/Arco
Det er jo en hård beskyldning, at du skulle have modtaget en masse spam-mails fra vores forening. Såfremt du har modtaget en mail, du anser som spam, er det naturligvis beklageligt. Du må endelig skrive til support@youmeshopping.dk og gøre opmærksom på dette. Vi sender IKKE spam, så du må endelig kontakte os herom, hvis du alligevel føler dig dårligt behandlet!
Bedste hilsner fra Jonathan Løw Team-Leader hos Kaospiloterne.