Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der virkelig ikke nogen som skal have lavet noget træproduktion

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Du for svært ved at kunne sælge dine produkter da der findes flere 1000 virksomheder i Østlandene som netop yder denne service og med de danske løninger skal du ud og sælge din vare på kvaliteten...

Kontakt nogle lokale byggemarkeder som ikke er med i de store kæder 

Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:21
hej, har du cnc maskiner (save,bore fræse)?

kan du lave højttalerkabinetter?

mvh karsten madsen

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 21:31
Mht. elmentofts indlæg:

Man skal ikke tro på alt hvad man hører. Man kan rigtig nok få lavet mange ting billigt i østeuropa og i østen, men der er mange faktorer der gør, at man stadigvæk har produktion i DK. Jeg har nu arbejdet som ingeniør i maskinindustrien i 15 år og får stadigvæk fremstillet mange ting i DK, vel vidende at jeg kan få "næsten" den samme vare billigere i andre lande. Parametre som efterspørgsel, lagerbeholdning, kvalitet, time-to-market, kapitalbinding, styktal, pålidelighed, sprog, handelsaftaler/købelov, fleksibilitet og mange andre ting spiller ind.

Pga. andre projekter har jeg desværre ikke haft tid til at kontakte dig. Jeg forudser at det først bliver i september måned pga. forhandlinger med et japansk firma om et andet produkt.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 02:49
Hæh - een af mine kunder er begyndt at eksportere danske trævarer til.... Kina og Sydkorea 
Mvh, Christian
Fra Roskilde
Tilmeldt 11. Aug 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 10:11

Hej PL,

jeg er ny på Amino og faldt over din tråd. En ide kunne være udstyr til biavl. Her har vi netop problemet at der er behov for kvalitet - tingene skal holde i årevis, og målene skal også holde, tingene må ikke slå sig eller blive bulede - og meget på markedet lever ikke op til disse krav.

Jeg kan nævne: Bistader - solvokssmeltere (begge dele måske som samlesæt - a la IKEA) - honningmagasiner - bitømmere - og evt. dækbrædder og rammer.

Der er flere problemer: det er et begrænset marked (ca. 4.000 biavlere i DK) - det er meget omkostningsbevidste folk - og der bruges forskellige dimensioner af alt udstyret. Til gengæld er det muligt at man også kan eksportere.

Hvis du er interesseret så kontakt mig, så hjælper jeg gerne med nærmere information og med ideer til afsætning.

vh, Jan Freelance Systemudvikler og har prøvet at være iværksætter - med godt resultat. På udkig efter nye opgaver !
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)