|
|
Er der virkelig ikke nogen som skal have lavet noget træproduktion
|
|
// Jesper Skov
|
Jeg synes du skulle prøve at tage en af dine fuglekasser under armen og gå ned i det lokale byggemarked - altså ikke Silvan, Bauerhaus eller de andre store men "Torbens tømmerhandel" eller ligende og så se om du enten kunne sælge nogle til ham eller få lov til at stille et legehus op dernede hvor han så ville få nogle % hvis det blev solgt Held og lykke med projektet... Ania |
Kan du lave et klubhus til en tennisklub? I så fald send mig venligst en mail eller privat besked. |
|
Hej PL-Transport.. Kan du ikke sende mig en mail på jesper@try-on.dk ? Har måske en ide/koncept du kunne være behjælpelig med.... Mvh Jesper |
|
Hej PL, sender dig lige en privatbesked..... Jeg bruger løbende flere forskellige produkter, som du gerne må give mig tilbud på. |
|
Hej PL-Transport ! Jeg har en idé til et produkt, som jeg har tænkt over i et par år. Jeg ved der er penge i det, men har ikke produktionsapparatet eller salgskanalerne. Lad os se om vi kan finde ud af noget sammen. Jeg har sendt dig en privat besked. Hilsen Jan |
|
Hejsa Jeg har en del ide''er og en del viden om det område du er på vej ind på.. Er lille fritdsiværksætter, uddannet indenfor markedsføring og desuden ansat inden i et byggemarked hvor jeg varetager logistik og markedsføring Hvis du har lyst til at høre nærmere må du gerne kontakte mig på |
Bliv gratis medlem
) og så lave en