Hej. Jeg står og mangler en person, der kan programmere en webshop. Vi har selv design. Kom med et bud eller en anbefaling. / Jakob |
Hejsa
Skriv en PB til mig, så tager vi en snak :-)
Hejsa Skriv en PB til mig, så tager vi en snak :-) |
Hej Jakob. Jeg vil meget gerne se jeres design, og samtid kan jeg tilbyde at vi sætter det op i en hostet webshop fra Dreamabout. Vi er et lille bureau med fokus på den gode tekniske platform der bliver serveret i et lækkert design. Alle menuer og sider i administrationen, er bygget op for med tanken om at spare tid for øje. Vi kan sagtens bygge en lækkert shop ud fra jeres design og tilbyder shop løsninger fra 149,- om måneden incl. hosting og så op til 989,- afhængig af behov. Dertil vil der så komme nogle omkostninger til at få sat designet op ud fra jeres filer af. Vi skal lige snakke lidt mere i dybden før jeg kan give pris på hvad det koster. Vi driver selv til dagligt flere webshops, så vi ved også en masse om online-markedsføring, logistik, billeder og meget andet, hvis i du har brug for noget sparring. :) Kig forbi vores hjemmeside og læs mere om webshop hos dreamabout.dk Venligst Simon Falentin Olesen |
Hej Jakob. Vores programmør har 15 års erfaring og vi vil rigtigt gerne se jeres design og give et uforpligtende tilbud. Vi tilbyder flotte og fleksible e-løsninger med fokus på design og funktionalitet. Vi har stor ekspertise indenfor optimering af markedsføring, design og webshops for forøget cashflow og kunde tilgang, vi har analyseret webshops i mange år og er eksperter i salgs optimering. En webshop er ikke kun designet, vi har fokus på at få flest mulige hits, der generere direkte salg. Vi arbejder altid imod at lave hjemmesider der giver størst mulig vækst for virksomheden. For at hjælpe dig i gang får du et gavekort til Google Addwords, værdi 650 ,- Vi vejleder i opsætningen herom og hjælper med online markedsføring strategier. Du skal være velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende snak på Support@eudesign.dk eller i en PM. Mvh. Jesper |
Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.