Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design og layout på www.tjekdanmark.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere.

Jeg har i gennem den seneste tid arbejdet med layout og design på hjemmesiden og vil høre hvad i har af forslag der kan gøres bedre.

Det er en information side for unge, voksne og børnefamilier, med et samlet overblik over de spændende ting der er i Danmark.

Hjemmesiden hedder www.tjekdanmark.dk

Pt. har vi ikke så mange interesser, men kontakt til virksomheder træder i kraft snart så der bliver flere ting at finde på siden.

Jeg har også et andet spørgsmål.

Synes du at en business sektion er relevant, hvor at virksomheder kan vise tilbud til andre virksomheder?

Jeg er meget åben for ris, ros, tips og feedback med gode råd fra jeres side.

Mvh. Lasse

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:34

Da jeg er kreativ, og elsker billeder, vil jeg foretrække nogle billeder på start siden, som blik fang, ....jeg drukner i tekst, msåek skære halvdelen væk, og mere tekst, jo mere man gravere dybere ned for hvert et link...min mening...

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 11:41

Drop :) for de forskellige landsdele.

Jeg ville bruge J S F Ø og så med en farve, det som folk forbinder med en :) er noget der rater og ikke noget der bestemmer landsdel.

Ellers er jeg enig, der er for meget tekst på forsiden, folk hopper væk igen :)

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra Valby
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:53

Jeg synes der er alt for meget tekst på forsiden. Samtidig savner jeg et klart budskab på forsiden. Hvad kan jeg på denne side?

Jeg tror samtidig at et site som dette skal være enormt brugervenligt, og derfor kunne jeg godt savne at menuerne i toppen er meget fremstående, så man ikke er i tvivl om at man får noget ud af at klikke på dem.

Top menuen får mig til at tro at det er sådan noget ligegyldigt viden som man normalt ikke vil trykke på.

Generelt savner jeg et højtråbende budskab på hver enkel side jeg klikker mig ind på.

Konceptet og navnet derimod synes jeg er genialt :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:01

Er enig med de andre i, at du gaber over for meget. Prøv at målrette indholdet noget mere, for du kommer til at miste en brugere på, at de mister overblikket.

Kan godt se, hvad en af de andre nævner med manglende billeder. Det hjælper med fotos.

Ellers synes jeg, at siden layout/dsign-mæssigt er flot, især er kanten og baggrunden overbevisende. Flot transperent kant.

Fonten i menubaren foroven er for lille. Sæt den op til 2, selvom du måske skal hive et menupunkt ud.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 12:04

Kæmpe arbejde I har lavet :) Jeg ville give forsiden hvid baggrundsfarve som de andre sider og i stedet sætte lidt billeder ind ved de forskellige emner på forsiden for at give mere liv og farve. Jeg ville også lave overskrifterne mørkere samt de faste menulinks, da de er lidt blege (f.eks. bruge den blå farve i "Tjek Danmarks chatrum"), lave margen i venstre side på undersiderne, da teksterne og annoncerne kører helt ud til kanten lige nu, give undersider lidt mere liv med danmarksbilleder (vejrsiden er fin). Håber I kan bruge noget af det :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 12:04

Hej Lasse

Jeg har lige lavet en hurtig video om jeres side, med nogle tanker om hvad der skal laves :)

P.S 

Lige nogle tilføjelser:

• Sociale medier (del med facebook, twitter osv)
  • Da jeg siger reklamer mener jeg, de tekstbokse hvor i prøver at få folk til at læse om andet på jeres side
  • Fedt koncept, kan godt blive fedt!
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 11:15

Tak for positiv feedback. Hvis i har andre forslag eller gode råd er i altid velkommen.

En anden forespørgsel, synes i at en business sektion vil være relevant, så der både vises information til private og virksomheder?

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 11:29

Hej Lasse

jeg har fulgt dit projekt fra starten og jeg må sige at det er blevet 100000000% bedre. Du har gjort den MEGET mere overskuelig end den var før. Designet er også gået fra 90erne til noget man kunne lave i dag.

Den er stadig meget ulogisk at navigere rundt i, få lave nogle fede genvejs taster istedet for man skal trykke 4-6 gange for at komme ind til det man søger efter

Få lavet 2 drop down boxe, en hvor du har den kategori de søger efter og en med landsdel, det er meget mere enkelt end de smileys du har nu, for det vil forvirre mange

men den er stadig lidt rodet og jeg syntes du skal gøre op med dig selv om, hvad satser du på 100%? Og så sats på det.

Dine annonce priser er stadig helt hen i vejret og det vil ikke give dig ret mange annoncører med de priser.

Lav hellere en pris pr klik eller set annonce, så får folk det de betaler for. 

Mvh Jimmi

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 11:30

Det er rigtig godt, som I har lavet det med skiftende tekster foroven :) Lige et par ting til disse tekster: "information side" skal være "informationsside". "Vejr prognoser" skal være "Vejrprognoser". Mht. en businesssektion synes jeg godt, det kunne være relevant.

Jeg kan ikke finde prisen på, hvad det koster at stå under siden "Tilbud"?

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)