Hjælp os Vi mangler et crm program og og regnskabs pogram. kan man bruge C5 til det og hvilken af dem skal vi bruge? Vi har en webshop hvor vi skal registrer virksomheder og deres produkter på vores hjemmeside, privat personer køber disse produkter online og betaler med kort. hvordan får man det ind i regnskabet? Der skal også være mulighed for at vedhæfter dokumenter til være enkelte kunde(virksomhederne). så vi har et overblik over hvad vi har solgt for dem. Vi skal have det hele til at spille sammen med outlook 2010. |
Hej
Har du lagt dig fast på at bruge C5? For e-conomic regnskabsprogram vil også kunne klare det, du efterspørger.
Der har du mulighed for at integrere med et CRM-system. Du kan også få e-conomic til at "snakke sammen" med flere forskellige webshops - jeg ved ikke, om du bruger en af dem, vi har på listen?
Jeg er ikke helt sikker på, hvad det er i Outlook, der skal spille sammen med det hele. Men der er udviklet en outlook-app, hvor du bl.a. kan fakturere din tid direkte fra Outlook kalender og ind på en ordre i e-conomic. Er det sådan noget? Læs evt. mere om app'en her.
Hvad er det, du helt præcist gerne vil vedhæfte til dine kunder? I e-conomic kan du se omsætningsstatistik, men jeg er ikke sikker på, om det er dét?
Hvis det lyder som noget for dig, så kan du prøve e-conomic gratis i 14 dage.
Har du spørgsmål, så sig endelig til.
Mange hilsener