Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM og Regnskabs program.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp os

Vi mangler et crm program og og regnskabs pogram. kan man bruge C5 til det og hvilken af dem skal vi bruge?

Vi har en webshop hvor vi skal registrer virksomheder og deres produkter på vores hjemmeside, privat personer køber disse produkter online og betaler med kort. hvordan får man det ind i regnskabet?

Der skal også være mulighed for at vedhæfter dokumenter til være enkelte kunde(virksomhederne). så vi har et overblik over hvad vi har solgt for dem. 

Vi skal have det hele til at spille sammen med outlook 2010.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 12:43

Hej

Har du lagt dig fast på at bruge C5? For e-conomic regnskabsprogram vil også kunne klare det, du efterspørger.

Der har du mulighed for at integrere med et CRM-system. Du kan også få e-conomic til at "snakke sammen" med flere forskellige webshops - jeg ved ikke, om du bruger en af dem, vi har på listen?

Jeg er ikke helt sikker på, hvad det er i Outlook, der skal spille sammen med det hele. Men der er udviklet en outlook-app, hvor du bl.a. kan fakturere din tid direkte fra Outlook kalender og ind på en ordre i e-conomic. Er det sådan noget? Læs evt. mere om app'en her.

Hvad er det, du helt præcist gerne vil vedhæfte til dine kunder? I e-conomic kan du se omsætningsstatistik, men jeg er ikke sikker på, om det er dét?

Hvis det lyder som noget for dig, så kan du prøve e-conomic gratis i 14 dage.

Har du spørgsmål, så sig endelig til.

Mange hilsener

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 12:48

Lallu:
Vi har en webshop hvor vi skal registrer virksomheder og deres produkter på vores hjemmeside, privat personer køber disse produkter online og betaler med kort. hvordan får man det ind i regnskabet?

Hvilken webshop har i ?

Hvor mange ansatte skal have adgang til platformen?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:02

Vi er 2 bruger de første 3-4 mdr. og derefter kommer der en mere. Vi skal til at åbne en deal site, så det skal gerne passe ind til denne virksomheds form. vi skal ikke sådan bruge et regnskabsprogram, den er mere til at lave faktura fra som vi sender videre til vores revisor som laver vores regnskab

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08

Ja vi vil gerne bruge C5 og outlook 2010. men alt skal gerne kunne spille sammen lige fra webshopen, C5 og outlook

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 14:16

Lallu:
Vi skal til at åbne en deal site, så det skal gerne passe ind til denne virksomheds form. vi skal ikke sådan bruge et regnskabsprogram, den er mere til at lave faktura fra som vi sender videre til vores revisor som laver vores regnskab. 

Hvilken webshop platform benytter i til jeres løsning ?

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:20

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 19:20

Helt ærligt...

Endnu en reklameside, for at du kan tjene penge.

En smule useriøst

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:13

Hej Mogens

Jeg kom ind på Amino for at få hjælp ikke for at høre din åndsvag mening, jeg tro at amino var et sted hvor man hjalp hinanden og ikke kom med disse kommentar. Hvis du ikke kan lide denne form for virksomhedskal du jo ikke blande dig, det hjælper jo ikke mit problem. bruger heller kræfter på at hjælpe dem der måske har brug for din hjælp.

Om jeg sælger reklamer eller sælger sko er fuldstændigt ligemeget, det er hjælpen jeg er ude efter her ikke noget uciviliseret snak. Så hvis du ikke kan hjælp med andet end at svine andre folks ideer til, har du nok ikke nok at lave i din virksomhed. Jeg vil aldrig spille min tid på noget i den retning

Men det siger jo også en hel del om forskellen på dig og mig ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:13

Hej Mogens

Jeg kom ind på Amino for at få hjælp ikke for at høre din åndsvag mening, jeg tro at amino var et sted hvor man hjalp hinanden og ikke kom med disse kommentar. Hvis du ikke kan lide denne form for virksomhed skal du jo ikke blande dig, det hjælper jo ikke mit problem. bruger heller kræfter på at hjælpe dem der måske har brug for din hjælp.

Om jeg sælger reklamer eller sælger sko er fuldstændigt ligemeget, det er hjælpen jeg er ude efter her ikke noget uciviliseret snak. Så hvis du ikke kan hjælp med andet end at svine andre folks ideer til, har du nok ikke nok at lave i din virksomhed. Jeg vil aldrig spille min tid på noget i den retning

Men det siger jo også en hel del om forskellen på dig og mig ;)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)