Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Invitation fra SKAT

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg modtog et lille gult invitationskort (som jeg smed ud med det samme næsten) fra SKAT her før weekenden, hvor der stod at jeg kunne komme til orienteringsmøde om hvordan man udfylder sin årsopgørelse (og/eller forskudsopgørelse, kan ikke huske hvilken af de to ting der stod på).

Nu undrer jeg mig så over, at ingen andre jeg kender har modtaget en sådan invitation.

Mit spørgsmål: Har andre modtaget et lille invitationskort? ... Og er der nogen der har den fjerneste idé om hvorfor man modtager sådan et?

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:06

Nu er det BESTEMT ikke for at lyde spydig eller noget Big Smile men hvorfor du modtager det, fremgik vel af kortet, som du selv beskriver det? 

Tilmeldt 1. Apr 12
Skrevet kl. 23:09

Nej det gjorde det nemlig ikke - det var bare et informationskort/invitation, om at man kunne komme til orientering.

Jeg undrer mig bare over det. Det var ikke en "reklame", da mit navn pænt var trykt på det :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 23:12
Det er noget Skat ofte sender ud hvis man fornyligt har fx fået cvr nummer
Tilmeldt 1. Apr 12
Skrevet kl. 23:18

Har ikke engang et CVR nr... Det tætteste jeg kommer på at drive noget, er en oprettet bruger til Google AdSense, jeg leger lidt med på nogle sider jeg ikke har sat i søen til offentligt skue endnu.

... kan være jeg bare skulle ringe og spørge dem. Man går jo næsten og bliver bange for, man har gjort noget forkert et sted :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 00:19

Nu ved jeg ikke lige hvor gammel du er, men mener der har været tale om at unge mennesker ikke kan finde ud af deres opgørelser på skat, forskuds osv., og der vil blive lavet forskellige tiltag i forbindelse med at guide dem igennem den jungle det kan være at udfylde sådan nogle. Måske det er i en sådan forbindelse de har sendt sådan et kort til dig - måske Smile altså det værende blot et gratis tilbud til dig som du kan tage imod eller lade være Surprise

Mener ihvertfald bare at have hørt noget om det

Tilmeldt 1. Apr 12
Skrevet kl. 00:31

Jeg er 24 og studerende. Min kæreste, som jeg bor sammen med, er 21 og ligeledes studerende... Men hun har ikke modtaget noget.

Tror jeg ringer til SKAT imorgen og hører dem ad :)

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 01:14

Du kan stille dig op i køen ved SKATs omstillingscentral. Måske er du heldig at få fat i en der kan svare dig på dette relativt simple spørgsmål. Men er det meget mere kompliceret end 2+2 så står de af i hotline )-:

Og når du er i gang så kan du lige spørge hvorfor jeg skal betale 250K tilbage inden 7 dage og hvorfor de ikke bare anerkender at jeg er fraflyttet landet og ikke agter at betale skat til DK længere.

OK, kunne ikke dy mig - fuck hvor jeg bare tænder af når jeg ser noget med SKAT pt.

/Banditten

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)