Det var da en besynderlig tilgang til det at "hjælpe andre videre" - jeg tror ikke der er nogen der ikke vil Kristian og kammersjukkerne det godt, men jeg vil nu alligevel råde dem til at holde sig inden for lovgivningens rammer (-: Man skriver ikke bare under i sine forældres navne, kan jeg også skrive under i dine forældres navne? Dit SMBA var formodentligt ikke lovligt al den stund det ikke havde to (formoder jeg ud fra det du skriver) aktive deltagere men snarere to stråmænd. Anyway, jeg lukker den her fra min side og opfordrer Kristian til at være kreativ inden for lovens rammer - en skidt start på iværksætterkarrieren at sætte en ulovlig konstruktion op. /Banditten |
Kristian-Kongstad-Holm:De to under uden 18 år kan jo også bare skrive deres forældres navn til de blive 18 år.
Må give Bandidatten ret. Her er vi ude i usmagelig rådgivning. Jeg vil i lighed med Bandidatten stille spørgsmålstegn ved din kreativitet. Dertil kommer at det måke ikke "bare" er at få forældrene til skrive under. Det kan være at deres personlige forhold unukliggør dette.
Jeg synes det er fint nok at du prøver at se løsninger fremfor problemer. Hvad du selv gør er jeg egentlig ligeglad med, men at at foreslå løsninger til andre der ligger langt ude i det grå område er ikke all right.
/Henrik