Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger et arbejde - mangler du?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Mit navn er Mikkel Dusi og jeg søger et arbejde ved siden af mit studie. Jeg er 19 år gammel, og har været iværksætter længe og har haft mange spændende projekter kørende.

Jeg har flere års selvlært erfaring med programmering og grafisk arbejde, især igennem open source systemet WordPress. Jeg foretrækker altså at arbejde inden på dette område, men er samtidig åben for alle alternativer.

Hvis jeg er selvlært og iværksætter, hvorfor arbejder jeg ikke selvstændigt så?

- Mit problem er, at jeg har brug for at mærke fremskridt konstant, og beskæftige mig med netop det, som jeg er god til. Bogføring, moms, skat og alt de sure, som man må tage med. Derfor har jeg brug for en arbejdsgiver!

Jeg har diverse referencer, hvis folk skulle være interesserede i at høre mere omkring mig, og hvad jeg kan. Håber at jeg kan få et større netværk iblandt aminoer og derved noget arbejde.

OBS: Jeg laver, trods ovenstående, stadig freelance arbejde uden ansættelse, hvis dette skulle være et krav.

Lad mig høre fra dig!

Mvh

Mikkel Dusi Pedersen

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er en super PHP/JS koder kender jeg nogen der står og mangler dig :) Send en PM hvis du er interesseret.

Konge Links udarbejder din linkbuilding strategi, og opretter de links der giver dine konkurrenter baghjul på Google. 

Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Angrybird:

Hvad er dine erfaringer inden for SEO - Nærmere Linkbuilding?

vh AB

Jeg har ikke den store erfaring inden for SEO, men jeg har dog arbejdet en smule med det. Udover det, så er jeg MEGET lærenem når det omhandler computer generelt, så jeg er klar på en udfordring. Er sikker på jeg nok skal klare opgaven!

Mvh Mikkel

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelDusi:

Angrybird:

Hvad er dine erfaringer inden for SEO - Nærmere Linkbuilding?

vh AB

Jeg har ikke den store erfaring inden for SEO, men jeg har dog arbejdet en smule med det. Udover det, så er jeg MEGET lærenem når det omhandler computer generelt, så jeg er klar på en udfordring. Er sikker på jeg nok skal klare opgaven!

Mvh Mikkel

Står desværre og skal bruge en med en del erfaring desværre! :)

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

- OBS: det skal siges jeg laver alt grafisk arbejde, såsom plakater, flyers, visitkort, menukort o.lign. til rigtig gode priser. 

Desuden laver jeg også WordPress hjemmesider i super kvalitet, ligeledes til favorable priser.

Skriv hvis I ønsker at høre mere eller vil se referencer! (gerne via PB)

Mvh Mikkel

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)