Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping af rideudstyr og/eller dyreartikler

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Håber at det er det rigtige sted at lægge dette indlæg. Jeg vil gerne i gang med en webshop, som benytter sig af dropshipping af rideudstyr og eller dyreartikler. Er der nogen der har erfaringer med disse emner?

Jeg vil helst gerne slippe for et varelager, da jeg hverken har pladsen eller pengene til det, og derfor tænker jeg at dropshipping vil være et godt alternativ. Er det en god idé eller er det bedre at have et lagerhotel som sender varerne for mig? Nogle som kender nogle gode udbydere?

Håber at der er nogen derude der vil dele ud af deres erfaringer :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 15:58

Det er ikke for at ta' modet fra dig, men jeg tror, du har bedre chancer, hvis du skriver på nogle heste-fora.

Held og lykke med det

Morten Vadskær

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 17:04

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 17:12

Hejsa.

Der er jo fordele og ulemper ved begge måder at starte op på, jeg vil komme med mit bud her:

Varelager: Høj fortjeneste, hurtig forsendelse, lave tilbud når man vil, give større rabat. Ulemperne er de stpre udgifter til indløb af varer, leje af lager eller lagerhotel, skal selv bruge tiden på at pakke og forsendelse, svin og tab, forsikringer, måske løn til medarbejder, arbejdstimerne lagt i det.

Drop shipping: lille opstarts og drift udgifter, meget få arbejdstimer, godt start supplement. Ulemperne er lav fortjeneste, give små rabatter, lang forsendelses tid, svært at konkurrere på prisen.

Jeg ved ikke om du har overvejet at få en webshop, i så fald vil jeg gerne tilbyde min service og tage en snak om jeres muligheder for internetsalg.

Mvh. Jesper

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)