Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil SÅ gerne starte en butik op.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 47
Fra  importKina Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Angående hvad?

Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:05

hvad mener du?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43

Det vil ingen ende tage.........

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:51

Simka:

Hej i alle stuerne.

Jeg er en selvstændig og virkelig ambitiøs kvinde som brænder for at være selvstændig og starte en butik op.

Mit problem er blot, at jeg ikke aner hvor jeg skal starte.

Jeg har en masse ideer, men de ideer jeg har og som jeg brænder for eksitere allerede, dvs hård konkurrence og nærmest umuligt i mine øjne.

Lige p.t går mine tanker på og starte en internet butik op, men hvor og hvordan mht leverendøre?

Hvor starter man, er der en god retningslinje man evt kan læse igennem et sted?

Et tillægsspørgsmål: hvis man ønsker og starte en skønhedsklinik op med botox osv så skal man vel have en læge ansat eller hvordan?

Man må vel ikke låne en anden amino' VIP brugers hjælp til at få fat i en evt interessant sælger herinde fra vel? :o)

Hej Simka

Har også lidt svært ved at se hvilken retning du vil gå i, skal det være en internet butik eller botox. Skal det være usunde skønhedsbehandlinger du vil arbejde med ;)

Jeg tror i øvrigt der er mange der har det lidt på samme måde, brænder efter at komme igang med at være selvstændig, men enten mangler den rigtige ide, der er for mange ideer eller også mangler modet.

I øvrigt syntes jeg også det med at "brænde" for noget er lidt misvisende, for man udvikler sig jo hele tiden, pludselig kan der faktisk være noget man brænder for, som man ikke havde fundet hvis ikke man var nysgerrig og åben. Så i mine øjne skal man mere være åben for muligheder og nøje vurdere og analysere hver mulighed der byder sig.

Jeg har en ide som jeg gerne vil lufte for dig, så hvis du er interesseret, så må du meget gerne give mig et ring på 53 53 93 21 (eller send besked enten her eller info@evig-ung.dk)

Dbh. Martin

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)