Hej i alle stuerne. Jeg er en selvstændig og virkelig ambitiøs kvinde som brænder for at være selvstændig og starte en butik op. Mit problem er blot, at jeg ikke aner hvor jeg skal starte. Jeg har en masse ideer, men de ideer jeg har og som jeg brænder for eksitere allerede, dvs hård konkurrence og nærmest umuligt i mine øjne. Lige p.t går mine tanker på og starte en internet butik op, men hvor og hvordan mht leverendøre? Hvor starter man, er der en god retningslinje man evt kan læse igennem et sted?
Et tillægsspørgsmål: hvis man ønsker og starte en skønhedsklinik op med botox osv så skal man vel have en læge ansat eller hvordan? Man må vel ikke låne en anden amino' VIP brugers hjælp til at få fat i en evt interessant sælger herinde fra vel? :o) |
Jeg kan ikke forstå du ikke ved hvor du vil starte, du er da inde på noget af det rigtige - en skønheds klinik med botox.
Som rigtig iværksætter behøver du ikke nogen læge ansat, herregud det er jo blot et lille bitte stik hist og pist, tjek evt. youtube som har masser af videoer med hvor og hvordan man injektor botox.
Jeg syntes du skulle finde nogle egnede lokale og her skal du nok tænke Kongens Nytorv eller oppe ad Strandvejen hvor dine primære kunder vil opholde sig.
Find så på et godt navn www.stram_masken.dk kunne være et bud få lavet en hjemmeside (vi tilbyder gerne hjælp)
Du er i sagens natur velkommen til at låne en PLUS konto herinde og spare de 95 kr som du nok for brug for til indskud af depositum til det nye lejemål.
Du måtte godt have lånt mit, men desværre har jeg glemt koden og kan ikke logge ud, men er logget på altid, men mon ikke der er en venlig sjæl der hjælper dig.
Held og lykke med klinikken og husk tilbyd amino rabat samt have et godt åbnings fix til halv pris.
Lykke til
HH