Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tilbyder man SEO service?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er. Jeg har læst den del på SEO. Jeg vil gerne prøve kræfter med det, men er ikke sikker på om jeg kan lever en ordentlig kvalitet til kunderne.

Jeg vil derfor spørge, om der er god SEO i artikel databaser, eller om det er minimalt pga link-juice.

- Hvis jeg tilbyder SEO, kan jeg så tillade mig at tage et beløb for det, da jeg stadig ikke har den vildeste erfaring indenfor området.

Vil gerne hør jeres meninger.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:42

Ja selvfølelig skal du tage penge for dit arbejde. Du kan bare lave et intro tilbud til ½ pris så skal folk nok komme hvis du ellers har et realistisk forhold til din værdi.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 04:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alex Westergaard:

Hej Amino'er. Jeg har læst den del på SEO. Jeg vil gerne prøve kræfter med det, men er ikke sikker på om jeg kan lever en ordentlig kvalitet til kunderne.

Jeg vil derfor spørge, om der er god SEO i artikel databaser, eller om det er minimalt pga link-juice.

- Hvis jeg tilbyder SEO, kan jeg så tillade mig at tage et beløb for det, da jeg stadig ikke har den vildeste erfaring indenfor området.

Vil gerne hør jeres meninger.

Det bedste er at få noget solid erfaring FØR man begynder at sælge SEO efter min mening. Dette gælder i øvrigt alle andre ydelser også. Jeg vil heller ikke vælge en håndværker der ikke kender forskel på en skruemaskine og en boremaskine, eller på et søm eller en skrue.