Rent designmæssigt er det fint. Personligt havde jeg dog valgt at udskifte jeres brune/orange farve med en farve ala #265486 eller #116B9A.
Derudover du rette overskriften "Det betaler du" til noget andet, for jeg fik straks troen af at jeg skulle betale for at være med. Det er jo skidt når det basalt set er noget man ikke betaler penge for.
Jeg er også lidt ked af at folk bliver tvunget til at poste noget på siden for at kunne holde sit medlemskab. Det virker for mig som om at der vil komme en masse bras fordi folk meget simpelt bare skal skrive et eller andet selvom de ikke har noget på hjertet - ellers er konceptet smukt.
Hertil kan jeg kun sige at det ville være rart at vide hvilke interessante personer som er medlem af netværket - for uden dem er det jo ikke så interessant at blive medlem :-)
Jeg er enig med at det kan være et problem at man skal dele for at forblive medlem det vil muligvis gå udover kvaliteten af den viden der bliver delt, men problem stillingen er at man ender med bare at modtage uden at dele også ender det med der sidder en lille procentdel og deler viden mens resten bare læser med.
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
hvorfor skal man skrive noget på siden , der skal jo være bruger på siden før man får respons på siden , så jeg vil vente til at kræve skal skrive noget før der var gang i siden eller sættet drastisk ned på skrive krav skal skrive noget , så ingen bliver udlukket i starten da der stod man får minus point vis man ikke er aktive på siden.
jeg mangler mere også en direkte betingelsen siden
jeg mangler hvor er indholdet på siden
meget stor fordel skriver mere på kontakt siden dit eget cvr nummer og din kontakt adresse det giver større seriøsitet over siden
meget kort titlen bruges både forsiden og alle undersider udnyt bedre at google viser op til 70 tegn
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det er en pæn hjemmesiden, men jeg kan ikke rigtig se hvad pointen er, hverken i forhold til os der gerne vil være med i et online videns netværk, men heller ikke rigtig hvad dit forretningskoncept går du på. Hvordan skal det finansieres. Kommer os der evt.gerne vil være med til at betale i sidste ende selvom du skriver at der er e sponsor?
Det er en pæn hjemmesiden, men jeg kan ikke rigtig se hvad pointen er, hverken i forhold til os der gerne vil være med i et online videns netværk, men heller ikke rigtig hvad dit forretningskoncept går du på. Hvordan skal det finansieres. Kommer os der evt.gerne vil være med til at betale i sidste ende selvom du skriver at der er e sponsor?
Vh. Henrik
Hejsa Henrik
Jeg er i gang med at lave en bedre forklaring af konceptet med illustrationer som kommer op i denne uge på hjemmesiden. Selve videns delingen foregår når man logger ind i backenden og foregå mellem medlemmerne.
Angående finansiering. Når man deler med de andre medlemmer, så giver det points på ens konto. Hver dag trækkes der points fra, så man skal dele for at være medlem man kan ikke bare sidde og modtage fra de andre medlemmer.
Der kommer ikke tvungen betalt medlemskab senere, da det vil gå imod selve konceptet.
Medlemmer kan senere donere eller købe sig til points hvis de ikke ønsker at dele, men indtil videre er det 100% points baseret. Målet er ikke penge, målet er videns deling.
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.