så kom vores side op og ligge nr 1 på skiathos men hvordan går jeg den op og ligge nr 1 når man søger rejs til skiathos |
Tillykke! :)
så kom vores side op og ligge nr 1 på skiathos men hvordan går jeg den op og ligge nr 1 når man søger rejs til skiathos |
Der kan spille mange factore ind. Linkbuilding, Tekst, Meta tags osv. Men bare linkbuilde godt på den! :) vh AB |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Nu har jeg lige kigget på din side og du mangler rigtigt meget seo. Både onsite og offsite... + Du ligger inde med DC. din side virker både uden og med www. Du kunne godt trænge til en ordenligt seo rengøring! - Og lidt mere. vh AB |
den fatter jeg ikek helt |
http://e-sorensen.dk/brug-af-meta-tags/ :) - Evt læs nogle seo blogs rundt omkring på nettet, eller betal dig fra det. vh AB |
penge den side er kun en hobby side som ikke tjener penge men er en side jeg nyder og lave for sjov |
Titlen bør ændres fra nuværende "skiathos-info.dk" da du formentlig ikke har brug for at blive fundet på ordene "info" eller "dk" "skiathos", "rejse" og lidt flere vigtige ord bør anvendes i titlen, der samtidig skal se interessant ud for surferne. Titlen bør ikke være gemt så langt nede i teksten. Læg den så højt som muligt, men selvfølgelig under <Head> Du har alt for mange keywords. Reducer til 3-5 stk. og forvent at den ændring ikke giver mirakler. |
Beklager, hvis jeg skuffer dig. Du kan prøve en renset søgning på skiathos her. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn