Stort tillykke med dagen Får lige sendt et par ordre afsted |
Tillykke! :-)
Tak for god service og support igennem tiden!
Tillykke! :-) Tak for god service og support igennem tiden! |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Stort tillykke med fødselsdagen, og tak for den fantastiske support i nat! Jeg har selvfølgelig benyttet mig af jeres fantastiske tilbud med et webhotel med 100% rabat! |
Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!
Woaw! :-) Tusinde tak for et lækkert tilbud! |
Godmorgen Amino :-) Tusinde tak for de mange flotte beskeder i går! Vi har valgt at køre videre med 90% rabat på de billige webhoteller i dag (og fortsat 50% på pro). Hvis der er nogle, som ikke nåede det i går, er der altså stadig 15 timer og 37 minutter at løbe på :-) |
Hej Høy Hvad mener du med "rigtigt"? Jeg ved at vi har flere kunder som er glade for deres webhotel hos os, som anvender det til Joomla. |
Tillykke med dagen igår! Jeg var så heldig også at få sendt et par ordre afsted. Jeg har indtil videre kun været tilfreds med Meebox, så jeg har ingen planer om at flytte lige foreløbigt. Endnu engang, stort tillykke og held og lykke! :-) |
Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.