Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny side på benene, konstruktiv kritik modtages med kyshånd!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Idéen er rigtig god synes jeg! Design, billeder mv. mangler jo stadig som du selv nævner. Sørg endelig for at du google-optimerer din side til nogle relevante søgeord så du rent faktisk kan få trafik på siden!

Mvh Hamoun

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 21:17

Vil lige sige STORT tak til Casper Fischer, som har hjulpet med siden som var i en lidt turbulent tid. Det må være regnvejret her i København der gik ind i harddisken...

Siden er på vej op igen, og de første sider begynder at tage form igen.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 20:08

Efter en hæsblæsende omgang, med overskrivelse af mySQL-databasen, er hjemmesiden oppe med key-funktioner igen efter hukommelsen.

Posts - og altså de deciderede guides mangler at blive skrevet, og når jeg får min gode kamera hjem her snart, så skal der tages ordentlige billeder til resten.

Jeg er dog løbet ind i et problem jeg ikke kan løse - på 'Home'-siden, der er min sidebar til venstre meget mindre end hvis man f.eks. går ind på 'Calendar'. Er der nogen der kan fortælle hvorfor Home-siden driller sådan?

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 20:13

Hvis din forside/Home side er standard forsiden go ikke en statisk side er det pga. designet (koden)

Mvh.

Casper

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 08:14

Som standard har det her design 'Newest Posts' som forside, men jeg ændrede det så det blev til en statisk side.. Så som du skriver det er det ikke pga. koden?

Fra Løgstrup
Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 29
Fra  Hundevennen.dk Skrevet kl. 10:29

Umiddelbart indtryk da jeg åbnede siden - RIGTIG meget tekst, lidt kedeligt billede i top fangede ikke rigtig min opmærksomhed udover at det var en interessant vinkel, det var taget i. 

Jeg er meget visuel - jeg har brug for nogle farver og billeder for at blive hængende på sådan en side og læse mere om hvad det egentlig er jeg har fundet... 

Ved ikke om du kan bruge det til noget? Smile

http://www.hundevennen.dk/ 

~ uddannet dyrepasser tilbyder pasning af alle kæledyr, luftning af hunde samt salg af godbidder 

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 17:38

Hej Hundevennen.dk,

Det er altid godt med udefrakomne øjne - nogle gange kan man se sig helt blind i de samme sider, så det er taget til efterretning, og jeg regner med at skære lidt ned i teksten - men ikke for meget :)

Og så skal vi se om vi kan få plads til nogle flere billeder - og en mere spændende header er også allerede på programmet. Tror tanken er at tage op i Christianshavnskirkens Tårn (Vor Frelser Kirke).

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)